همشهری آنلاین: دور دوم مجمع عمومی تعاونی مسکن انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران پنج شنبه 27 مهر درسالن انجمن صنفی روزنامه نگاران ایران برگزار و هیات مدیره و بازرسان این تعاونی انتخاب شدند.

به گزارش همشهری آنلاین دراین مجمع پس از گزارش هیات مدیره و بازرسان و نیز قرائت گزارش حسابرسی و بررسی بودجه پیشنهادی ، رای گیری به عمل آمد که به ترتیب  مسعود هوشمند رضوی، ابوالفضل کمالی، محمد رضاعدل، حمید رضا اسلامی منوچهری، فرید قادری، علی فرحبخش، رضا سلیمان نوری به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره برای سه سال انتخاب شدند.

در انتخابات بازرسان نیز رامین رادنیا، سید ابوالحسن مختاباد و امیر عباس نخعی به عنوان بازرسان اصلی برای مدت یک سال انتخاب شدند.

داود میرزایی و علی جوزی به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره  و محمد رضا فهمیزی به عنوان عضو علی البدل بازرس این تعاونی انتخاب شدند.

مسعود هوشمند رضوی، مدیرعامل و ریئس هیات مدیره تعاونی در سخنانی گفت که 50 واحد ساختمانی که در پروژه هشتگرد یک برای روزنامه نگاران ساخته شده است، تا پایان پاییز به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی همچنین از پیشرفت پروژه صد واحدی هشتگرد دو تا مرحله فوندانسیون خبر داد وگفت  که هیات مدیره این تعاونی  در پروژه پونک نیز به دنبال پیمانکار برای عقد قرارداد اند و پیش بینی کرد که این کار تا پایان آبان ماه صورت پذیرد.

وی همچنین ضمن استقبال از سخنان رئیس جمهور مبنی بر پیدا کردن راه حلی برای حذف نرخ زمین از هزینه های ساخت مسکن گفت که این تعاونی نامه ای را برای رئیس جمهور نوشته است و از وی خواسته است که با بخشودگی هزینه زمین هشتگرد یک و دو کمک بزرگی به روزنامه نگاران بی مسکن کند.

کد خبر 6247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز