منتخب فیلم‌های کلاسیک این هفته نمایش شامل «خشم اژدها»، «بیگانه ای در ترن» «چهارصد ضربه»، «خوشه‌های خشم»، «مجبور»، «بازگشت بورسالینو» و «پاپیون» هستند.

فیلم پاپیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه در هفته پیش رو به مرور آثار آتیلا پسیانی، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون می‌پردازد. همچنین در کنار مرور آثار این هنرمند، پخش فیلم "قوچ" از سینمای استرالیا، برای نخستین بار از دیگر برنامه‌های شبکه نمایش برای هفته آینده است.

بنابر اعلام شبکه نمایش، فیلم و تله فیلم های ایرانی این شبکه از شنبه ۱۳ الی ۱۹ شهریور ماه ساعت ۱۳ پخش خواهد شد که به شرح زیر است:

«ماه در سایه»، «با هم در خانه»، «برگ و باد»، «مهریه»، «جمعه دوازده و چهل دقیقه»، «گوشی قرمز»، «دایان باخ» نام فیلم های این بخش است.

باکس ثابت فیلم های ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش خواهد شد بدین ترتیب است: «رویای طلا»، «برف و شمشیر»، «فانوس سبز»، «جک آیریش: لکه سیاه»، «آدم کوچولوها»، «سفر آیلو» و «نامه رسان».

همچنین فیلم های منتخب خانوادگی، بخش ثابت تابستان شبکه نمایش است که در هفته پیش رو  ساعت ۱۹ به ترتیب شامل: «شیطان درون»، «تاکسی ۵»، «کودکی در زمان»، «گل برفی و بادبزن سری»، «بن ویل»، «جنون رقابت»، «نابغه» خواهد بود.

آتیلا پسیانی هنرمند کشورمان این هفته مهمان شبکه نمایش است. او که در خانواده ای هنرمند و سینمایی به دنیا آمده، بازیگری را در سال ۱۳۵۶ در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۰ با فیلم سینمایی «عفریت»  قدم به سینما گذاشت. پسیانی برای فیلم «در کمال خونسردی» نامزد جایزه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. فیلم های آتیلا پسیانی که این هفته از شبکه نمایش پخش می شوند بدین ترتیب خواهد بود: «دو فیلم با یک بلیط»، «روز شیطان»، «سیانور»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «تخت جمشید، سر رزولت»، «مجردها»، «پرواز پنجم ژوئن». 

فیلم‌های ساعت ۲۳ شبکه نمایش، شامل این آثار است: «راکت»، «اعجوبه»، «وثیقه»، «مکزیکی»، «کما»، «بیست و چهار» و «قوچ»، فیلم جدید شبکه نمایش که برای نخستین بار پخش خواهد شد. این فیلم محصول سال ۲۰۲۰  استرالیا و ساخته   «جرمی سیمز» است. فیلم درباره دو برادر پرورش دهنده قوچ است که سال هاست با هم مشکل دارند و قهر هستند. اما همه گیر شدن یک بیماری همه چیز را تغییر می دهد. سم نیل و مایکل کاتون، از بازیگران این فیلم هستند.

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش در ساعت یک بامداد نیز به ترتیب روز پخش: «خشم اژدها»، «بیگانه ای در ترن» «چهارصد ضربه»، «خوشه های خشم»، «مجبور»، «بازگشت بورسالینو» و «پاپیون» هستند.

کد خبر 624410

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha