مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
۰ نفر

مهاجرت و نقل مکان کردن از یک کشور به کشور دیگر سال‌های متمادی است که در بین ایرانیان رواج یافته است. مهاجرت برای هر فردی می‌تواند با اهداف جداگانه‌ای همراه باشد. برخی برای تحصیل، برخی برای زندگی و ارتقای شغلی و برخی هم برای رسیدن به اهداف بلندمدت خود راهی کشور دیگری می‌شوند.

image-20210831130043-2.png

اما این بین چه چیزی بیش از خود مساله مهاجرت نقش مهمی را ایفا می‌کند و باید برای افراد مهم باشد؟

اگر جز افرادی باشید که همیشه حواستان جمع است و به اصطلاح بدون تفکر و تنها با اتکا به سخنان افراد متفرقه به مهاجرت فکر نکنید؛ بی تردید به موسسه مهاجرتی معتبری که قرار است با اعتماد به آن تمامی سرمایه و زمان ارزشمند خود را در اختیارش قرار دهید، فکر خواهید کرد.

یافتن یک مشاوره خوب روند مهاجرت را آسان‌تر می‌کند و چه بسا افراد را از متحمل شدن ضررهای مالی سنگین نجات خواهد داد. به ویژه زمانی که موضوعات و مباحث متعددی در میان باشد. پارسی کانادا، موسسه مهاجرتی معتبر در ایران است که چندین سال در این عرصه فعالیت می‌کند و با به کارگیری کارشناسان و مشاوران ماهر و حرفه‌ای همواره در حال خدمت‌رسانی به افرادی است که قصد مهاجرت دارند. افراد با اعتماد به این موسسه مهاجرتی معتبر در ایران فرآیند مهاجرت را بدون دغدغه و استرس می‌توانند طی کنند.

اما یک موسسه مهاجرتی معتبر در ایران چه ویژگی‌هایی دارد که آن را از سایرین جدا می‌کند و به طیف گسترده‌ای از متقاضیان این امکان را می‌دهد که به آن اعتماد کنند؟! تا انتهای این مطلب همراهی‌مان کنید تا اگر قصد مهاجرت از طریق چنین موسساتی را داشتید با ویژگی‌های خوب و مهم آن‌ها آشنا شوید.

آشنایی کامل با قوانین کشور

اولین و مهم‌ترین ویژگی یک موسسه مهاجرتی خوب این است که قوانین و مقررات مربوط به کشور مهاجرپذیر را به خوبی بشناسد. این ویژگی آنقدر باید برای مشاوران مهاجرت مهم و حل شده باشد که به محض اولین دیدار با متقاضیان بتوانند شرایط را برای آن‌ها به خوبی تشریح کنند.

داشتن تجربه حرفه‌ای و شفاف

موسسه‌ای که از وجود مشاوران با تجربه و با اطلاعات و دانش کافی بهره می‌برد، مسیر و روند نه چندان ساده مهاجرت را برای متقاضیان آسان‌تر می‌کند. وجود مشاوران مهاجرتی با تجربه در چنین مجموعه‌هایی باعث می‌شود تا اطلاعات لازم و متناسب با شرایط متقاضی در اختیار او قرار گیرد. به طور مثال فردی که اصلا نمی‌داند شرایط و مهارت‌های او برای یافتن شغل و تحصیل در کدام کشور مناسب است. یک موسسه خوب با تجربه و حرفه‌ای می‌تواند با ارائه راهنمایی‌های لازم کشور متناسب با شرایط وی را به او معرفی و اینکه در چه دسته ویزا باید درخواست خود را ثبت کند.

مهارت‌های ارتباطی عالی

همه ما می‌دانیم که فرآیند مهاجرت یک پروسه طولانی و کاملا پیچیده و ممکن است با شرح دلایل حقوقی و قانونی همراه باشد. بنابراین امکان دارد درک همه این‌ها برای متقاضی دشوار و غیر ممکن باشد. یک موسسه مهاجرتی خوب باید مشاورانی را در اختیار داشته باشد که تمامی روند و تحولات را بتواند به زبان ساده به متقاضی توضیح دهد و ابلاغ کند. بنابراین او باید از بهترین مهارت‌های ارتباطی برخوردار باشد.

یک موسسه مهاجرتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن گواهینامه و مدرک تحصیلی معتبر

موسسات مهاجرتی باید دارای گواهینامه و مشاوران مشغول در این موسسات نیز باید دارای مدرک تحصیلی معتبر و مرتبط با امور مهاجرت و حقوق بین‌الملل باشند. یک مشاور خوب مهاجرت از دانش عمیق، تحصیلات آکادمیک و رسمی برای راهنمایی بهتر مقاضیان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخوردار است. دلیل اهمیت گواهینامه و مدارک تحصیلی مرتبط موقعیت بسیار حساس موسسه‌های مهاجرتی است که تنها می‌تواند به افراد مسئولیت‌پذیر واگذار شود.

در اختیار داشتن مشاوران چند زبانه

موسسه مهاجرتی معتبر و مورد اطمینان معمولا مشاورانی را  در اختیار دارند که علاوه بر زبان انگلیسی به چندین زبان دیگر هم مسلط هستند. دلیل آن هم ارتباط‌گیری راحت‌تر با کشورهایی است که متقاضیان قصد مهاجرت به آن‌ها را دارند. بنابراین برای برآوردن درخواست‌ها و ارتباط با آن‌ها، مشاور باید حداقل زبان دوم را هم بلد باشد.

ارائه راهنمایی مستمر و مفید

افراد بسیاری هدف‌شان از مهاجرت پیشرفت، ارتقای شغلی و دسترسی به رفاه بیشتر است. یک موسسه خوب باید همانند یک راهنما بدون در نظر گرفتن منافع شخصی خود عمل کند. مشاوران باید اطلاعات و نکات مفیدی درباره محل سکونت و چگونگی یافتن شغل مناسب و دریافت نمره مناسب آیلتس برای مهاجرت به کشور مورد نظر را در اختیار متقاضیان قرار دهند. مشاوران موسسه خوب در پر کردن ویزا، ارزیابی درخواست، جمع‌آوری اسناد و پیگیری‌ها به متقاضی کمک خواهند کرد.

انجام پروسه به صورت تیمی

روند کار تیمی در امور مهاجرت نیز صدق می‌کند. موسسه‌ای که در امور مهاجرتی فعالیت دارد باید بتواند فرآیند پیچیده و زمان‌بر مهاجرت را با سپردن به مشاوران حرفه‌ای و کاربلد خود در بخش‌های مختلف تسریع ببخشد. بنابراین اگر مشاوران با همه اعضای تیم یا افراد بخش‌های مختلف رابطه خوبی داشته باشند، روند مهاجرت برای متقاضی راحت‌تر و سریع‌تر انجام خواهد شد.

شایستگی و صلاحیت

داشتن صلاحیت و شایستگی از دیگر صفات یک موسسه خوب مهاجرتی به شمار می‌رود. مشاوران ویزا و مهاجرت زمانی که در حوزه انتخابی متقاضی دارای صلاحیت و مهارت باشند، می‌توانند با در اختیار قرار دادن اطلاعات مورد نیاز به او کمک کنند تا روند بدون دردسر طی شود. براساس صلاحیت‌های وی و دانش از موضوعی که دارد می‌تواند بگوید که کل پروسه ویزا چند روز طول می‌کشد.

مشاوران استخدام شده در یک موسسه خوب مهاجرتی باید دارای صلاحیت و مهارت کافی برای رسیدگی به انواع پرونده‌ها باشند. حتی در موارد ناامید کننده که احتمال موفقیت در آن‌ها بسیار کم است. این بدین معنا نیست که به متقاضی وعده بیهوده بدهد و او را امیدوار کند. بلکه با در نظر گرفتن کوچک‌ترین احتمال موفقیت، راه را به او نشان دهد و حقیقت را بگوید.

نتیجه‌گیری

مشاوره در امور مهاجرت با توجه به اهمیت آن برای متقاضیان، حساسیت دقت در انتخاب یک موسسه معتبر را بیشتر می‌کند. بنابراین موسسه‌های مهاجرتی معتبر باید از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای که در بالا اشاره کردیم، برخوردار باشد. پارسی کانادا یک موسسه مهاجرتی معتبر در ایران است که همه این ویژگی‌های خوب را در خود جای داده و تاکنون توانسته اعتماد افراد متعدد را جلب کند.

کد خبر 623841

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha