اورژانس تهران اعلام کرد وقوع آتش‌سوزی در یک مجتمع تجاری-مسکونی ١۵ مصدوم بر جا گذاشت.

حریق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران و بنابر اعلام اورژانس تهران، حوالی ساعت یک بامداد، آتش سوزی یک مجتمع تجاری-مسکونی به مرکز ۱۱۵ اورژانس تهران اعلام شد.

با اعلام این خبر بلافاصله ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه در خیابان آزادی اعزام شدند.

این حادثه ۱۵ مصدوم برجای گذاشت که ۱۴ نفر به صورت سرپایی در محل درمان شدند و یک نفر توسط تکنیسین‌های اورژانس تهران به بیمارستان شریعتی انتقال یافت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران نیز در گفتگو با ایلنا درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ٠٠:٣٠ دقیقه امروز یک مورد آتش سوزی در یک برج مسکونی-تجاری در خیابان آزادی، بلوار شهیدان به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

جلال ملکی با بیان اینکه بلافاصله پس از آن ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه ۲ نردبان هیدرولیکی و تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شد، ادامه داد: خوشبختانه با توجه به اینکه یک ایستگاه آتش نشانی در فاصله نزدیک قرار داشت، نخستین ایستگاه در مدت زمان یک دقیقه به محل رسید.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران با بیان اینکه محل آتش سوزی یک برج ١٣ طبقه مسکونی و تجاری بود که ۴ طبقه منفی هم داشت، گفت: در طبقه منفی۲ دو دستگاه خودرو پژو ۴٠۵ و پژو پرشیا دچار حریق شده بودند. دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که تعداد زیادی از شهروندان داخل واحدها قرار دارند.

وی افزود: آتش‌نشانان با نفوذ به داخل ساختمان عملیات را آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن آتش برای دسترسی به افراد محبوس‌شده جستجو را آغاز کردند. تعدادی از شهروندان به لب پنجره ها آمده بودند و تقاضای کمک می کردند که عده ای از آنها با نردبان هیدرولیکی خارج شدند.

ملکی اظهار کرد: درنهایت بیش از ٨٠ نفر از افراد داخل ساختمان از محل خارج شدند و حدود ١٠ نفر توسط اورژانس به صورت سرپایی مداوا و ۵ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم. آتش خاموش شد و از گسترش آن به سایر خودروها جلوگیری شد. در نهایت ساعت ٠۵:٠۵ دقیقه روز جاری عملیات به پایان رسید.

کد خبر 623757

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha