طبق اعلام بانک رفاه کارگران، بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند برای تأمین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی استفاده کنند. 

بازنشستگان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) از طریق شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

کد خبر 623556

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 49
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    22 2
    بله وامی که با نرخ 18% محاسبه میشود و مقداری هم از مبلغ وام باید در حساب بماند برای مدتی ‌ و شما حق دخل و تصرف ندارید 😏😏
  • ازکارافتاده IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    25 4
    سلام.بنده وام ۷میلیونی گرفتم قراربودماهی ۲۰۰هزارتومن کم کنن ولی اولین ماه۲۸۸هزار تومن کم کردن چرا
  • علی IR ۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
    16 4
    سلام ببخشید کدم بانک وام میدهد بگید بگیرم ضامن خودم میارم اقساط وام خودم میدم سی ملیون میدمتون
  • م خ US ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۴
    1 0
    این وام به درد مستمری بگیران وبازنشتگان نمیخوره خودتون هم خوب میدونید