مجموع نظرات: ۲
شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: یک دستگاه کامیون حامل بار به علت عدم توانایی راننده در میدان هفت تیر واژگون شد.

واژگونی کامیون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از میزان، مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: ساعت ۲ بامداد امروز در محدوده میدان هفت تیر یک دستگاه کامیون حامل بار واژگون شد.

او افزود: این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با جداول به پهلوی چپ واژگون شد.

رنجبر گفت: خودروهای عبوری در حال تردد خیلی خوش شانس بودند که این کامیون در حال واژگونی با وسیله آنان برخورد نکرد و آنان توانستند قبل از برخورد، خودروی خود را متوقف کنند و دقیقا قبل از توقف کامل این کامیون آن‌ها نیز متوقف شوند.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: بلافاصله پس از این حادثه رییس و تیم‌های کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

او افزود: با تلاش‌های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ کامیون را به گوشه راه منتقل کرد.

رنجبر از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراه‌ها، از سبقت و سرعت جدا خودداری کنند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند تا شاهد وقوع این حوادث در سطح شهر نباشیم.

کد خبر 623086

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha