سرپرست پلیس راه مازندران گفت: ممنوعیت تردد امشب به پایان می‌رسد اما محدودیت‌ها و تردد به این استان همچنان ادامه داد.

پلیس راه

به گزارش همشهر آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران با بیان اینکه محدودیت منع تردد در ورودی استان امشب به پایان می‌رسد، اظهار داشت: محدودیت‌هایی‌ که قبل از اجرای طرح منع تردد اجرایی می‌شد، از امشب ادامه‌ می‌یابد.

 فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه در طرح محدودیت ترد، خودروهای‌ با پلاک‌ غیر بومی دارای مجوز حق ورود دارند اما بدون مجوز در صورت تردد اعمال قانون‌ می‌شوند، افزود: در این طرح افراد بومی بدون اعمال قانون حق تردد دارند.

وی از همکاری خوب هم‌میهنان در اجرای طرح منع تردد جاده‌ها خبر داد و تصریح کرد: همکاری هم استانی‌ها در این طرح ضعیف است و پایان هفته تردد و ترافیک سنگینی را در جاده‌های‌ استان به سمت ییلاقات شاهد هستیم که موجب زحمت عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی می‌شوند.

سرپرست پلیس راه مازندران تعداد خودروهای برگشت‌داده‌شده به مبدا در ورودی‌های استان از ۲۴ مرداد را ۲۴ هزار و ۵۵۰ خودرو اعلام کرد و گفت: ۱۹ هزار و ۸۵۲ دستگاه خودرو هم تا دیروز اعمال قانون شدند.

سرهنگ عبادی افزود: طرح منع تردد ساعت ۲۴ امشب به پایان می‌یابد و بلافاصله عوامل پلیس راه و نیروی انتظامی طرح محدودیت تردد را در ورودی‌های مازندران به دلیل قرمز بودن شرایط کرونا استان آغاز می‌کنند.

کد خبر 622905

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha