مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

مرد جوان وقتی مخفیانه به بررسی گوشی تلفن همراه همسرش پرداخت و متوجه پیام‌های مردی غریبه شد، نقشه انتقام‌جویی کشید که این نقشه با قتل همسرش و زخمی شدن مادرزنش و مرد غریبه پایان یافت.

صحنه جرم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، چند روز قبل مردی ۲۸ ساله که مدتی بود به رفتار همسرش مشکوک شده بود، مخفیانه گوشی او را برداشت و شروع به بررسی آن کرد و این آغاز ماجرایی شد که پایانی هولناک داشت.

آن روز مرد جوان در گوشی همسرش با پیام‌های مردی ناشناس روبه‌رو شد که باعث عصبانیتش شد. همسرش می‌گفت که این مرد در محله آنها زندگی می‌کند و گاهی با او تماس می‌گیرد و پیام می‌فرستد تا درباره مسائل کاری و زندگی با او مشورت کند، اما مرد جوان قانع نشد و عصبانیتش آنقدر پیش رفت که نقشه‌ای شوم کشید. او از همسرش خواست تا با مرد غریبه قرار بگذارد که با یکدیگر صحبت کنند. زن به تصور این که با دعوت این مرد شک‌ها و بدگمانی‌های شوهرش پایان می‌یابد، مرد غریبه را به خانه‌شان دعوت کرد و همه‌چیز برای نقشه‌ای که مرد جوان در ذهنش داشت مهیا شد.
 

سحرگاه خونین

سحرگاه دیروز، اول شهریورماه به مأموران پلیس پایتخت خبر رسید که یک درگیری خانوادگی در خانه‌ای ویلایی در تهران رخ داده است. پس از اعلام این گزارش تیمی از کارآگاهان در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین زنی جوان، مادرش و مردی ناشناس روبه‌رو شدند. ضارب شوهر زن جوان بود که با ضربات چاقو، همسرش، مادرزنش و مرد غریبه را زخمی کرده و فراری شده بود. پدر زن ضارب، تنها فردی بود که از این حادثه جان سالم به در برده بود. او همچنان در شوک بود و باورش نمی‌شد که دامادش در مقابل چشمانش، صحنه هولناکی را رقم زده است. طولی نکشید که اورژانس در محل حاضر شد و با انجام معاینات، مشخص شد که زن جوان که ۲۷ساله بود، به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست  داده اما مادرش و مرد غریبه هنوز  نفس می‌کشیدند که برای درمان به بیمارستان انتقال یافتند. به این ترتیب، گزارش این جنایت به قاضی رحیم دشتبان، بازپرس ویژه قتل پایتخت اعلام شد و او به همراه تیمی از کارآگاهان تجسس پلیس آگاهی تهران در محل جنایت حضور یافتند.
 

انتقام مرگبار

پدر زن ضارب هنوز در شوک بود و به درستی نمی‌توانست صحبت کند. او به کارآگاهان گفت: چند وقتی می‌شد که دخترم و دامادم با یکدیگر دچار اختلاف شده بودند. آنها چند سالی بود که با یکدیگر ازدواج کرده بودند و صاحب کودکی ۴ ساله بودند اما بعد از سال‌ها زندگی در آرامش، دچار اختلاف شده بودند.

وی ادامه داد: یک روز قبل، دامادم به من زنگ زد و گفت با دخترم درگیر شده است. او از من خواست تا به همراه همسرم به خانه آنها بروم تا درخصوص اختلافات خانوادگی‌شان صحبت کنیم. در واقع قصدش این بود که از دخترم گلایه و شکایت کند. من هم بی‌خبر از اینکه قرار است چه حادثه تلخی رخ بدهد، صبح روز حادثه به همراه همسرم راهی خانه دختر و دامادم شدم.

وی ادامه داد: ساعت حدود ۶ صبح بود که به آنجا رفتیم و دقایقی بعد مردی غریبه وارد خانه دختر و دامادم شد. به محض اینکه وی وارد خانه شد، ناگهان دامادم با چاقو به سمت مرد غریبه هجوم برد. ابتدا او را زد و پس از آن ضرباتی به دخترم زد و همسرم که به سمت دامادم هجوم برده بود تا مانع شود نیز با ضربات چاقوی دامادم زخمی شد. من به‌شدت شوکه شده بودم و آنچه با چشمانم می‌دیدم را باور نمی‌کردم. پس از این اتفاق، دامادم فرار کرد و من همچنان شوکه بودم که همسایه‌ها را خبر کرده و به پلیس زنگ زدم.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که زن جوان (مقتول) از چند وقت قبل با مرد غریبه ارتباط تلفنی داشته و وقتی همسر ۲۸ ساله‌اش متوجه این ارتباط شده، از او خواسته بود که با مرد غریبه تماس بگیرد و وی را به خانه دعوت کند. زن جوان نیز ساعت ۶ صبح اول شهریور ماه با مرد غریبه تماس گرفته و او را به خانه دعوت کرده بود. از سوی دیگر عامل جنایت همزمان پدر زن و مادرزنش را هم به این بهانه که با همسرش دچار اختلاف شده به خانه‌اش دعوت کرده بود تا در حضور آنها نقشه‌ای را که در سر داشته عملی کند. وی پس از این حادثه هولناک از خانه متواری شد که با دستور قاضی جنایی، گروهی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا هرچه زودتر متهم فراری را بازداشت کنند.

کد خبر 622263

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha