یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۱
۰ نفر

همزمان با انتشار گزارش‌هایی مبنی بر فرار «اشرف غنی» رئیس جمهور پیشین افغانستان از این کشور، وی با انتشار بیانیه ای مدعی شد که برای جلوگیری از خونریزی از مقام خود استعفاء داده است!

محمد اشرف غني

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از مهر، ساعاتی پیش رسانه‌های مختلف در گزارشهای خود از خروج «اشرف غنی» رئیس جمهور سابق افغانستان از خاک این کشور اندکی پس از استعفایش از مقام ریاست جمهوری خبر دادند.

اسپوتنیک گزارش داد، استعفای اشرف غنی در حالی صورت گرفت که نیروهای طالبان شهر کابل را محاصره کرده و خواستار انتقال مسالمت آمیز قدرت از دولت افغانستان شدند.

در همین اثنا، «اشرف غنی» رئیس جمهور پیشین افغانستان نیز ادعا کرد که وی به منظور جلوگیری از کشتار مردم در کابل به دست طالبان، اوایل روز یکشنبه از مقام خود استعفا داد.

غنی در بیانیه خود تأکید کرد که از حالا به بعد، طالبان مسئول «عزت و مال و صیانت» از مردم افغانستان است.

کد خبر 621034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 3
    اینم عاقبت کسی‌که بجای توکل به خدا و اراده ملت کشور خودش. همه دنیا و آخرتش را به حمایت غربیها و سردمدارشون آمریکا گره میزنه وباعث کشته شدن اینهمه مردمان افغان و نابودی زیرساخت های کشورش توسط آمریکا و نیروهای نظامی غربی و طالبان میشه. آقایان سیاسیون غرب پرست کشورمان لطفاً از خواب غفلت بیدار بشین و با چشمان خودتون ببینید. که بقول شما کدخدا چطوری نوکران خود را هنگام نیاز رها کرده و فرار رو به قرار ترجیح میده. (لطفاً این مطلب را به اشتراک بذارید تا آقایان بفهمند وقتی رهبر معظم انقلاب می فرماید غربیها قابل اعتماد نیستند. یک حقیقت است. و تنها راه خروج مملکت از این مشکلات اقتصادی و... اتکاء به متخصصان و منابع داخلی کشور خودمان است
  • ... IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    3 2
    بسیار کار پسندیده ای انجام دادن براشون آرزوی سلامتی و موفقيت دارم انشاالله به خوشی و سلامتی
  • جعفر تیموری IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    6 2
    ای مزدور آمریکا.مثل آفتاب پرست رنگ عوض میکنی وطن را فروختی و مردم را به کشتن دادی و با پررویی خود را رئیس جمهور کردی حالا هم فرار.عاقبت مزدور و تبعیت از استکبار میشه اشرف غنی.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    4 1
    خسته نباشی برادر دلاور قهرمان برای جلوگیری از خونریزی ویا نجات جان خودت جونت رو برداشتی وفلنگو بستی حالا در مورد خونریزی حرف میزنی
  • آریایی IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    3 0
    بسیار بسیار علف خورد اسم این شخص اشرف خانم هستش مگر کسی یا حکومتی مانده بود که بخواهد استعفاء بده مردک پست تمام عمر توی آمریکا زندگی کرده بود حالا مثل شغال که سگ دنبالش کرده باشه فرار کرد .
  • پروانه IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    3 0
    آخ چرا‌ کشور‌تو‌ فروختی‌ فکر‌ نکردی‌ عاقبت‌ مردم‌ افغانستان‌ چی‌ میشه