وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به دکتر علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه دستور آغاز واکسیناسیون گروه هدف سنی در استان آذربایجان غربی را هم علاوه بر استان‌های ایلام، کرمانشاه و کردستان ابلاغ کرد.

واکسن کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در متن ابلاغیه سعید نمکی وزیر بهداشت که روز یکشنبه انتشار یافته، آمده است: پیرو نامه شماره ۷۱۳/۱۰۰ مورخ ۲۳ / ۰۵ / ۱۴۰۰ استان آذربایجان غربی نیز به استان های قبلی اضافه شود.

وزیر بهداشت، روز گذشته(شنبه) طی ابلاغیه ای دستور واکسیناسیون گروه هدف سنی علیه کووید۱۹ را در استان های ایلام، کرمانشاه و کردستان همچون استان های جنوبی، جنوب شرقی و شرق کشور، صادر کرد.

تا کنون افراد ۶۰ سال به بالا بر اساس فراخوان وزارت بهداشت واکسن کرونا دریافت کرده‌اند.     

همچنین سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ششم مرداد ماه در نامه‌ای به علیرضا رییسی معاون بهداشت این وزارتخانه، بر واکسیناسیون کارمندان بانک تاکید کرد.

نمکی روز پنجم مرداد ماه نیز در نامه‌ای به رییسی، خواستار واکسیناسیون پنج گروه جدید و هدف شامل رانندگان، زندانیان، معلمان، خبرنگاران و دیابتی ها به میمنت عید غدیرخم شد.

مرکز مدیریت فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز سه شنبه ۱۲ مرداد ماه اعلام کرد: از هم‌اکنون متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن در سراسر کشور امکان دریافت آنی نوبت در سامانه salamat.gov.ir دارند.

همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۴ مرداد ماه در نامه‌ای به علیرضا رئیسی معاون بهداشت این وزارتخانه بر کاهش ۲ ساله سن واکسیناسیون در گروه‌های هدف تاکید کرد.

پیش از این متولدین ۱۳۴۷ و قبل از آن در سراسر کشور امکان دریافت آنی نوبت در سامانه salamat.gov.ir داشتند که با دستور اخیر وزیر بهداشت، سن ثبت‌نام واکسیناسیون گروه‌های هدف ۲ سال کاهش یافت.

کد خبر 620908

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha