مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۴
۰ نفر

رئیس پلیس راه استان گفت: از ابتدای سال جاری تا نیمه مرداد ۱۰۲ نفر در سوانح رانندگی محورهای کرمانشاه جان خود را از دست داده‌اند که در مقایسه با ۱۱۲ مورد فوتی مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش نشان می‌دهد.

رییس پلیس راه

سرهنگ "محمد حیدری" در گفتگو با همشهری آنلاین افزود: در چهار ماه و ۱۵ روز سپری شده از سال جاری ۸۴ فقره تصادف منجر به فوت در محورهای استان رخ داده که در مقایسه با سال گذشته که ۱۰۰ فقره بود، شاهد کاهش ۱۶ درصدی سوانح هستیم.

وی ادامه داد: در این مدت یک هزار و ۷۱ فقره تصادف جرحی نیز رخ داده که در مقایسه با ۹۵۷ فقره تصادف جرحی سال گذشته ۱۲ درصد رشد داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه استان تعداد افراد مجروح شده در سوانح رانندگی را نیز یک هزار و ۶۴۳ نفر ذکر کرد و گفت: مصدومان این حوادث نسبت به سال قبل که یک هزار و ۴۶۷ نفر بوده اند حدود ۱۲ درصد رشد داشته‌است.

 حیدری تعداد تصادفات خسارتی را هم هزار و ۲۰۹ مورد در سال جاری ذکر کرد و از کاهش ۹ درصدی آن با توجه به وقوع یک هزار و ۳۲۹ مورد تصادف مشابه در سال قبل قبل خبر داد.

وی گفت: از ابتدای امسال تا ۱۵ مرداد مجموعا ۲ هزار و ۳۶۴ تصادف فوتی، جرحی و خسارتی در راه های استان کرمانشاه بوقوع پیوسته که در مقایسه با ۲ هزار و ۳۸۶ مورد تصادف سال قبل یک درصد کاهش نشان می‌دهد.

این مقام انتظامی در ادامه به پرتلفات‌ترین محورهای استان در ۴ ماه ابتدایی امسال نیز اشاره کرد و گفت: روانسر - کرمانشاه با ۱۱ کشته و ۴۸ مجروح، کرمانشاه - صحنه با ۹ کشته و ۱۱۸ مجروح و کرمانشاه - اسلام آبادغرب با ۹ کشته و ۱۱۴ مجروح بیشترین تلفات را به خود اختصاص دادند.

حیدری با بیان اینکه بیشترین تلفات رانندگی به خاطر واژگونی خودروها با ۴۵ کشته و ۷۹۹ مجروح بوده است، افزود: ۳۹ نفر نیز در تصادفات وسایل نقلیه باهم کشته و ۵۹۱ نفر هم مجروح شدند، ضمن اینکه در برخورد وسیله نقلیه با عابران پیاده هم ۱۲ نفر جان باختند و ۵۱ نفر هم مصدوم شدند.

وی اضافه کرد: در چهار ماهه امسال بیشترین تلفات رانندگی با ۱۵ نفر بین ساعت ۱۷ تا ۱۹ رخ داده است و ساعات ۱۳ تا ۱۵ با ۹ نفر و ۱۵ تا ۱۷ با ۸ نفر رده های دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند.

کد خبر 620860
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha