مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۲
۰ نفر

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز روند شیوع ابتلا به بیماری کرونا در این استان را صعودی اعلام کرد.

کرونا در ایران - آی سی یو

به گزارش همشهری آنلاین، مهرداد بابایی همچنین از افزایش مراجعه موارد مشکوک کرونا به بیمارستان‌های البرز خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته هم ۴۲۱۹ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۳۰۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند و طی ۲۴ ساعت گذشته هم ۴۲۱۹ نفر به صورت سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان مراجعه کرده‌اند.

سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز ادامه داد: در مقایسه با پریروز حدود ۲۰۰ نفر به مراجعان سرپایی استان اضافه شده و تا زمانی که تعداد مراجعین سرپایی کم نشود نمی‌توان به کنترل بیماری و ورود به  مرحله نزولی امیدوار بود.

وی اضافه کرد:  برای کاهش ابتلا به کرونا چاره‌ای جز رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد چون در این این صورت کنترل وضعیتی که ایجاد می‌شود، مثل برخی شهرها سخت خواهد بود.

کرونا در البرز ۲۴ قربانی دیگر گرفت

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز هم گفت: ۲۴ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان جان خود را از دست دادند.

محمد فتحی با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در البرز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعدادی با علائم مشکوک به بیمارستان‌های استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۶۸ نفر بستری شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر یک ۱۳۰۰ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در بیمارستان‌های البرز بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۶۵۹ نفر بیمار قطعی کووید - ۱۹ هستند، همچنین طی این مدت ۲۳ بیمار کرونایی جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان‌باختگان به ۴ هزار و ۹۵۱ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مجموع موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک در البرز از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز را ۵۶ هزار و ۸۹۵ نفر اعلام کرد و متذکر شد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۵۰ هزار و ۶۳۶ نفر از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

کد خبر 620290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha