مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

سرپرست معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از بازدید آتش نشانی از ایمنی هیئت ها و تکایای تهران خبر داد.

هیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، کامران عبدولی در خصوص بازدید سازمان آتش نشانی از شرایط ایمنی مساجد، هیات ها و تکایای شهر تهران گفت: ایام سوگواری که امسال برگزار می شود به دلیل شدت شیوع ویروس کرونا شرایط متفاوتی را ایجاد کرده است و شرایط متفاوتی باید در هیئت ها و تکایا رعایت شود.

وی ادامه داد: اما در خصوص موارد ایمنی که باید در این مکان ها رعایت شود، سازمان آتش نشانی تهران بازدیدهایی را انجام خواهد داد.

سرپرست معاونت حفاظت و پیشگیری از حریق سازمان آتش نشانی تهران گفت: آتش نشانی حدود دو روز پس از آغاز فعالیت تکایا بازدید از آن ها را آغاز می کند و دستورالعمل ها و توصیه های لازم را به افراد مسئول ارائه می دهد.

وی افزود: تا کنون بازدیدی انجام نشده است اما پس از برپایی، تقریبا تمام تکایا بازدید می شوند. البته ممکن است هیئتی از دید پنهان باشد که بازدید از آن انجام نگیرد اما تا آن جایی که محدوده ایستگاه های ما باشد بازدید خواهند شد.

وی تاکید کرد: چک لیستی در اختیار مسئولان تکایا قرار می دهیم که پیشنهاد می کنیم به صورت روزانه آن را چک کنند. 

عبدولی در پاسخ به اینکه اگر هیاتی نکات ایمنی را رعایت نکند، آتش نشانی تهران برای موظف کردن آن به انجام نکات ایمنی چه اقدامی می تواند انجام دهد، گفت: آتش نشانی تهران می تواند اخطار و تذکر دهد. البته معمولا این اتفاق رخ نمی دهد و نکات را رعایت می کنند. واقعیت این است که قدرت ما در این خصوص نافذ نیست اما در نهایت می توانیم این را به سازمانی که مسئولشان هستند گزارش کنیم.

کد خبر 620040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha