در لیست خرید یحیی گل محمدی برای خط دفاع ۴ بازیکن به ترتیب اولویت قرار گرفته اند.

سیدجلال

به گزارش همشهری آنلاین با جدایی محمد حسین کنعانی از جمع سرخ ها و ا حتمال خداحافظی سدجلال حسینی، یحیی گل محمدی به دنبال به خدمت گرفتن دو مدافع برای فصل بعد است.

پرسپولیس در صورتی که موفق به جذب دو مدافع آخر شود احتمالا سیدجلال حسینی پیش از آغاز فصل اعلام خدحافظی خواهد کرد. بازیکنی که در جشن قهرمانی سرخ ها هم به نوعی به این موضوع اشاره کرد.

در لیست خرید یحیی گل محمدی ۴ بازیکن به ترتیب اولویت قرار گرفته اند. علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، محمدرضا خانزاده و ایمان سلیمی. سرمربی پرسپولیس در نظر دارد به مدیران این تیم اعلام کرده برای فصل آینده دو مدافع از این لیست را جذب کنند.

گفته می شود علیرضا ابراهیمی کاپیتان گل گهر به پرسپولیس نزدیک  شده است. بازیکن ۳۱ ساله ای که به نزدیکان خود اعلام کرده فرصت حضور در پرسپولیس را نمی خواهد این بار از دست بدهد.

علی نعمتی دیگر مدافع مد نظر پرسپولیس هم یک فصل با پدیده قرارداد دارد و در صورتی که شخصا موفق به گرفتن رضایتنامه شود مقصدی به جز پرسپولیس نخواهد داشت.

 با این حال دو مدافع سابق تراکتور هم در لیست سرخ ها حضور دارند. خانزاده که پیش از این سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته  اخیرا از تراکتور جدا شده و  یکی دیگر از گزینه های نزدیک به سرخهاست.

باید منتظر ماند و دید در نهایت مدیران پرسپولیس موفق به جذب کدام یکی از مدافعان مد نظر یحیی گل محمدی خواهند شد. اتفاقی که تاثیر زیادی در تصمیم سیدجلال حسینی خواهد داشت.

کد خبر 619943

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha