مجیدی در صفحه شخصی خود اعلام کرد مسئولیت شکست استقلال در فینال جام حذفی را می پذیرد.

فرهاد مجیدی

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره شکست آبی‌پوشان پایتخت در ضربات پنالتی مقابل تیم فولاد در فینال رقابت‌های جام حذفی اظهار کرد: هواداران عزیز، برای نمایش و نتیجه دیشب از شما پوزش می‌خواهم. خوب می‌دانم که در این روزگار تلخ، یک قهرمانی چقدر حال شما را خوب می‌کرد. وقتی دلداری‌های اکثریت هواداران، به خصوص عزیزانی که در اهواز و فرودگاه تهران حضور داشتند را می‌بینم، خیلی بیشتر شرمنده وجدان و انصاف بی‌پایان شما عاشقان استقلال می‌شوم و این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.

او ادامه داد: فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌روی ماست. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود. در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز درمیان گذاشتم. اهل بهانه‌جویی نیستم و مسؤولیت این شکست را می‌پذیرم. بازیکنان من تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دادند.

مجیدی افزود: باید بدانید که خیلی از بازیکنان من در هفته‌های اخیر بدون آنکه خبرش رسانه‌ای بشود، در شرایط بسیار سخت و باوجود مصدومیت‌های مختلف ازخودگذشتگی کردند و وظیفه خودم می‌دانم در پایان فصل از همه آن‌ها و کادر فنی، پزشکی، اجرایی، تدارکات و رسانه‌ای تیم تشکر کنم.در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌وانتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.

سرمربی استقلال در پایان گفت: به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم. در پایان قهرمانی تیم فولاد را به مردم مظلوم خوزستان، مدیریت، کادرفنی و بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم‌.

کد خبر 619845

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha