مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبورگ با زدن یک گل دیگر در لیگ برتر روسیه به یک رکورد جدید دست پیدا می‌کند.

سردار آزمون

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار آزمون که شب گذشته نقش پررنگی در پیرزوی شب گذشته زنیت مقابل کراسنودار داشت، پس از برتری تیمش با نتیجه ۳ بر ۲ بهترین بازیکن زمین شد.

در این بازی سردار آزمون مهاجم ایرانی از ابتدا در ترکیب زنیت حضور داشت و دو گل در دقایق ۹ و ۳۵ به ثمر رساند. دیگر گل زنیت توسط اروخین در دقیقه ۴۴ زده شد.

آزمون بعد از کسب جایزه بهترین بازیکن زمین گفت: من کار انجام می‌دهم و خدا را شکر می‌کنم که در ۴ بازی اول، ۵ گل به ثمر رساندم. البته این گل‌ها تنها ثمره تلاش خودم نیست بلکه همبازی‌هایم نیز در به ثمر رسیدن آنها شریک هستند. امیدوارم به عملکرد خوبم ادامه دهم.

پس از پایان این دیدار خبرنگار روسی از آزمون پرسید؛ در حال حاضر ۹۹ گل در تیم‌های روسیه (روبین کازان، روستوف و زنیت) به ثمر رسانده‌اید و یک گل دیگر تا رسیدن به ۱۰۰ گل فاصله دارید. این آمار برای شما مهم است؟

مهاجم ایرانی در پاسخ به این سوال گفت: من از این موضوع خبر نداشتم! ممنون که گفتید! اگر قبلاً این را می‌گفتید، احتمالاً مقابل کراسنودار صدمین گل را هم به ثمر می‌رساندم!

آزمون درباره پیشنهادات تیم‌های اروپایی تصریح کرد: من با تیم زنیت قرارداد دارم و تمرکزم روی بازی‌های این تیم است. هر تصمیمی که زنیت بگیرد همان می‌شود. در هر صورت من کار خود را انجام خواهم داد.

کد خبر 619489

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha