مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵
۰ نفر

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد: زنی که به دلیل اختلاف با همسرش فرزند ۱۰ ماهه خود را مسموم و به قتل رسانده بود، در این استان دستگیر شد.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز اظهار داشت: در پی ارجاع پرونده‌ای با موضوع فوت مشکوک کودک ۱۰ ماهه به پلیس آگاهی این استان، موضوع به‌صورت ویژه در دست بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پدر کودک در تحقیقات اولیه عنوان کرد که هفته گذشته زمانی که نامبرده به منزلش مراجعه کرده، متوجه بدحال بودن همسر و فرزندش می‌شود که بلافاصله آن‌ها را به بیمارستان منتقل می‌کند که پس از ساعتی کودک  جان خود را از دست داده اما حال همسرش رو به بهبودی است.

وی خاطرنشان کرد: پس از دریافت نظریه پزشکی قانونی مشخص شد که کودک به وسیله محلول لوله بازکنی مسموم شده و به قتل رسیده است. به همین دلیل بلافاصله والدین به پلیس آگاهی منتقل و تحقیقات تخصصی بر روی آنها آغاز شد.

نادربیگی گفت: در بازجویی های صورت گرفته و به دلیل و مستندات موجود، مادر کودک لب به اعتراف گشود و اقرار کرد که روز حادثه به دلیل بحث با همسرم، تصمیم به پایان دادن به زندگی خود و فرزندم گرفتم و با خرید یک عدد محلول لوله بازکنی اقدام به مصرف خود و فرزندم کردم.

وی افزود: متهم با پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 618885

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha