محمدرضایی گرایی دومین مدال طلای ایران را در المپیک توکیو به دست آورد.

گرایی

به گزارش همشهری آنلاین در ادامه رقابت های کشتی فرنگی المپیک در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی برابر حریف اوکراینی خود به روی تشک رفت. در وقت اول این مبارزه اولین اخطار به رقیب گرایی داده شد تا ملی پوش ایران با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد و در خاک هم گرایی فنی ۴ امتیازی اجرا کرد که ابتدا داور این امتیاز را داد و سپس پس گرفت که این رای با اعتراض مربیان ایران روبه رو شد.

رای اعتراض اما به نفع کشتی گیر اوکراینی اعلام شد تا نتیجه یک بر یک به تساوی برسد. در لحظات پایانی وقت اول گرایی با خاک کردن رقیب ۲امتیاز حساس دیگر گرفت تا ۳ بر یک پیش بیفتد.

در آغاز وقت دوم گرایی با اجرای کمرگیری حریف را به پل برد و ۴ امتیاز دیگر گرفت تا نتیجه ۷ بر یک شود و به دلیل اعتراض مربیان حریف یک امتیاز دیگر هم به گرایی داده شد تا ملی پوش ایران با نتیجه ۸ بر یک پیش بیفتد. در لحظات پایانی هم گرایی یک امتیاز دیگر هم گرفت تا کشتی با همین نتیجه به پایان برسد.

گرایی دومین مدال طلای ایران را در المپیک توکیو به دست آورد. اولین مدال طلای ایران را جواد فروغی در رشته تیراندازی به دست آورده بود.

محمدرضا گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر صفر جولین هورتا از کلمبیا را از پیش رو برداشت. وی در دور سوم و در یک کشتی بسیار نزدیک با نتیجه ۵ بر ۵ از سد فرانک استابلر قهرمان جهان از آلمان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. گرایی در این مرحله به مصاف راماز زوئیدزه از گرجستان رفت که با پیروزی ۶ بر یک راهی فینال شد تا برای طلا رقابت کند.

کد خبر 618867

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha