چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۵
۰ نفر

گروه حوادث: راز محموله بزرگ قاچاق که در انبار اسفنج و ابر پنهان شده بود، فاش شد.

صبح سه‌شنبه گذشته کارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی تهران در جریان، تخلیه یک محموله بزرگ کالای قاچاق در یکی ازکارگاه‌های تولید اسفنج و ابر در حاشیه تهران قرارگرفتند و عازم این محل شدند.

ماموران پس از محاصره کارگاه با دریافت دستور قضائی قدم به آنجا گذاشتند و مقدار زیادی انواع پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی و کیف و کفش زنانه و مردانه خارجی که قاچاقچیان آنها را در انبار اسفنج و ابر پنهان کرده بودند، کشف کردند.

سرهنگ عباسعلی محمدیان- رئیس پلیس آگاهی تهران- با بیان اینکه کالاهای کشف شده شامل 820 کارتن و کیسه بود افزود: پس از دستگیری انباردار، وی مدعی شد مالک محموله قاچاق فردی به نام حامد اهل یکی از استان‌های جنوبی کشور است که تحقیقات برای دستگیری او ادامه دارد.

سرهنگ محمدیان با اشاره به کشف محموله دیگری از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران گفت: این محموله شامل 1053 دستگاه گوشی تلفن همراه و 50کارتن لوازم آرایشی و بهداشتی و 5 کیسه پوشاک قاچاق است که هیچ مدرک گمرکی ندارد.

وی افزود: ماموران سه‌شنبه گذشته با شناسایی یک کامیون که قصد داشت این محموله را از یکی از بنادر جنوبی به تهران منتقل کند، آن را زیر نظر گرفتند و زمانی که قاچاقچیان قصد داشتند کالای قاچاق را در انباری حوالی خیابان فدائیان اسلام تخلیه کنند، آنها را غافلگیر کردند.

کد خبر 61802

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز