همشهری آنلاین - سپیده بهکام: شاخص بورس در جریان معاملات روز چهارشنبه ۶ شهریور، ۱۹۲.۶ افت کرد و به رقم ۴۷ هزار و ۴۹۰ واحد کاهش یافت.

شاخص قیمت (شاخص کل قیمت سهام) هم امروز را با ۴۹ واحد افت به پایان رساند و در رقم ۱۲ هزار و ۱۵۰ واحد متوقف شد.

در جریان مبادلات امروز بورس اوراق بهادار تهران همچنین شاخص بازار اول (شاخص عملکرد تالار اصلی) با ۵۱.۸ واحد کاهش مواجه شد و به ۱۰ هزار و ۵۲۷ واحد نزدیک شد و در مقابل شاخص بازار دوم (شاخص عملکرد تالار فرعی) با ۷.۵ واحد افزایش به ۱۳ هزار و ۷۲۵ واحد رسید.

طی معاملات امروز بورس تهران شرکت مخابرات با بیشترین حجم دستور خرید مواجه شد به طوری که دو هزار و ۴۳۶ نفر برای خرید ۱۱۹ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۲۰۲.۵ میلیارد ریال اقدام کردند.

کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، بانک پارسیان، پتروشیمی، کیمیدارو، داروسازی کوثر، سیمان کردستان و سیمان دشتستان هم از دیگر شرکت‌هایی بودند که امروز حجم تقاضا برای سهام آنها زیاد بود.

از سوی دیگر دو هزار و ۳۰۹ نفر امروز برای فروش ۷.۶ میلیون سهم فولاد مبارکه اصفهان به ارزش ۲۸۹.۶ میلیارد ریال برگه دستور فروش صادر کردند.

فولاد خوزستان امروز در ردیف دوم جدول عرضه قرار داشت به طوری که ۳۷۷ دستور فروش برای ۳.۲۴ میلیون سهم این شرکت به ارزش ۲۹ میلیارد ریال صادر شد.

امروز در تالارهای بورس اوراق بهادار تهران در مجموع ۶۲.۵ میلیون سهم به ارزش ۱۷۴.۴۸ میلیارد ریال جابجا شد.

کد خبر 61779

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز