مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز از صدور نخستین مجوز تاکسی هوایی توسط بخش خصوصی مستقر در این منطقه خبر داد.

فرودگاه پیام

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، نادر ثناگو مطلق اظهار کرد: یکی از برنامه‌های این فرودگاه از یک سال پیش تا کنون، راه‌اندازی تاکسی و آمبولانس هوایی بوده که با توجه به ظرفیت‌های پیام، مجوز تاکسی هوایی توسط بخش خصوصی از سازمان هواپیمایی کشوری گرفته شده است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز اضافه کرد: با شروع فعالیت تاکسی هوایی البرز در فرودگاه بین المللی پیام در آینده نزدیک امکان برقراری پرواز و جابه جایی مسافران به تمام فرودگاه‌های کشور به خصوص فرودگاه‌هایی که خدمات‌دهی پروازی زیادی در آنها صورت نمی‌گیرد، امکان‌پذیر خواهد بود.

ثناگو مطلق بیان کرد: با توجه به سیاست‌های کلی توسعه حمل و نقل هوایی کشور ایجاد بستر مناسب برای این مهم در دستور کار وزارت راه و شهرسازی بوده که با صدور مجوز فعالیت تاکسی هوایی البرز یک قدم بزرگ برای پیشبرد این هدف برداشته شد.

منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از ظرفیت های مهم اقتصادی و پروازی کشور محسوب می شود.

کد خبر 617784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha