سرخ ها در بازی امشب احتمالا با ترکیب نیمه دوم دیدا برابر تراکتور به میدان خواهند رفت.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین پرسپولیس امشب در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که شاگردان تارتار مدت هاست شکستی را در لیگ برتر تجربه نکرده اند.یحیی گل محمدی دیروز در نشست خبری پیش از این دیدار اعلام کرد برای رسیدن به قهرمانی تنها باید به دنبال پیروزی برابر پیکانر باشند تا بدون توجه به نتیجه استقلال برابر سپاهان سرخ ها جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

با این حساب یحیی در ترکیب تیمش احتمالا دو تغییر نسبت به بازی با تراکتور ایجاد خواهد کرد. حامد لک همانند دیدارهای قبلی بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهد بود.  او در این فصل با کمک خط دفاعی فوق‌العاده تیمش شانزده کلین شیت به ثبت رسانده و باید دید برابر پیکان چه شرایطی خواهد داشت.

خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به دیدار قبلی این تیم و با حضور فرشاد فرجی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب دفاعی و وحید امیری در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست به دنبال موفقیت در این بازی خواهد بود.

در خط میانی پرسپولیس احمد نوراللهی که در این فصل فراتر از ستاره ظاهر شده و با پاس گل و گل‌های خود نقش پررنگی در نتایج تیم داشته در کنار میلاد سرلک، امید عالیشاه و مهدی ترابی حاضر خواهند بود. احسان پهلوان برخلاف چند بازی قبلی نیمکت‌نشین شد تا عالیشاه با بازگشت به ترکیب اصلی، شانس رقابت برای پاس گل و صعود در جدول را نیز برای خو متصور باشد.

نمایش درخشان مهدی عبدی او را به ترکیب اصلی تیم بازگردانده تا گلزن شماره یک این روزهای پرسپولیس در این بازی چشم به دروازه پیکان داشته باشد و بار دیگر در قامت گلزن بازی‌های سرنوشت‌ساز سرخپوشان باید دید ظاهر می‌شود یا خیر. در کنار او هم شهریار مغانلو به میدان خواهد رفت. مهاجمی که در همین تیم پیکان ستاره شد و اکنون برابر تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:


حامد لک
محمدحسین کنعانی‌زادگان
فرشاد فرجی
وحید امیری
مهدی شیری
میلاد سرلک
احمد نوراللهی
امید عالیشاه
مهدی ترابی
شهریار مغانلو
مهدی عبدی

دیدار دو تیم پرسپولیس و پیکان امشب از ساعت ٢١:١۵ در استادیوم شهدای شهرقدس برگزار خواهد شد.

کد خبر 617629

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha