مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
۰ نفر

کمتر کسی پیدا می‌شود که با شروع ماه محرم تحت تاثیر حال و هوای این ماه قرار نگیرد. کوچه پسکوچه های شهر همه سیاهپوش عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می شود و همه جا مملو از عطر ناب حسینی است.

image.png

هرکس می خواهد به نوبه خود و در حد وسعش سهمی در زنده نگاه داشتن واقعه بزرگ کربلا و مکتبی که امام حسین علیه السلام با خون خود و یارانش آنرا بنا نهاد داشته باشد. گروهی با دادن نذورات و پذیرایی از عزاداران حسینی، بعضی با برگزاری سوگواره ها و برپایی مجالس مختلف و برخی با نصب پرچم ها و ارسال پیام های تسلیت و ...

از روزها قبل از شروع ماه محرم پیام های تسلیت محرم را در اماکن عمومی و محله های شهر می‌توان مشاهده کرد. ممکن است شما نیز بخواهید به طریقی دوستان و آشنایان خود را در این سوگ عظیم شریک کرده و این واقعه بزرگ را با آنها به اشتراک بگذارید. حال آنکه بخواهید با نصب پرده و چاپ پوستر و بنر و یا با ارسال و اشتراک گذاری طرح های زیبا و حرفه ای در فضای مجازی این کار را انجام دهید. پس شما نیاز به متن ها و طرح های پر محتوا و زیبایی دارید که در شان ماه محرم باشد تا بتوانید به راحتی طرح های جذاب و حرفه ای بنر محرم را برای اطرافیانتان ارسال کنید.                                  

برای ارسال طرح های حرفه ای تسلیت ماه محرم به دوستان و آشنایان، نیازی نیست شما به نرم افزار فتوشاپ مسلط باشید، شما می‌توانید به راحتی انواع طرح بنر محرم و پست اینستاگرام محرم را از سایت ParsGraphic.ir دانلود کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و آنان را با خود همراه کنید.

از طرح های جذاب و حرفه‌ای که در سایت پارس گرافیک وجود دارد می‌توانید به عنوان استوری یا پست در فضای مجازی استفاده کنید. حتی طرح بنر محرم را برای حسینیه ها ، تکایا و مساجد می‌توانید چاپ کنید . یا اگر شما چاپخانه دار هستید و یا طراح گرافیک، می‌توانید از طرح های لایه باز محرم که در سایت پارس گرافیک قرار دارد استفاده کنید و مشتریان خود را شگفت زده کنید.

ضمنا در سایت پارس گرافیک علاوه بر حدود 500 طرح بنر لایه باز ماه محرم، طرح های مختلف ومتنوع دیگری با موضوعات مذهبی، فرهنگی، هنری،اجتماعی، تجاری و ... به همراه آرشیو کاملی از تصاویر بسیار باکیفیت ایرانی و خارجی در تمام زمینه‌ها و همچنین وکتورهای لایه باز برداری وجود دارد.

خانواده بزرگ پارس گرافیک امید دارد تا با همراهی شما همراهان عزیز توانسته باشد نقش خود را در اشاعه فرهنگ حسینی به درستی ایفا نماید.

فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین( ع) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت ، بر ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا

.و تمام عاشقان و مریدان آن حضرت تسلیت باد

www.parsgraphic.ir

کد خبر 617391

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha