تیم ملی والیبال ایران پس از دو برد شیرین در سومین بازی خود مقابل کانادا با نتیجه ۳ بر صفر باخت تا نوار پیروزی‌های بلندقامتان در توکیو فطع شود.

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین تیم های ملی والیبال ایران و کانادا در سومین بازی خود در المپیک توکیو از ساعت ۴:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ایران در کمال ناباوری با نتیجه ۳ بر صفر  ایران را شکست داد تا نوار پیروزی های تیم کشورمان در المپیک پاره شود. آلکنو در این دیدار تیمش را با ترکیب میلاد عبادی پور، سید محمد موسوی، اصغر مجرد، میثم صالحی، سعید معروف، امیر غفور و مهدی مرندی (لیبرو) به میدان فرستاد.

ست اول: ۲۵ بر ۱۶ به سود کانادا

ملی پوشان والیبال ایران از ابتدای ست نخست بازی ضعیفی از خود نشان دادند و همین موضوع باعث شد کانادا فاصله امتیازی زیادی ایجاد کند و با نتیجه ۶ بر یک از ایران پیش بیفتد. این فاصله امتیازی در ادامه هم بیشتر شد و حتی تعویض های آلکنو هم نتوانست این فاصله امتیازی را کمتر کند.

شاگردان آلکنو در ست اول در دفاع روی تور و دریافت ها و همینطور حمله در حد انتظار ظاهر نشدند و همین موضوع باعث شد تا انتهای ست کانادایی ها اختلاف امتیاز را بیشتر هم کنند. در نهایت این ست را تیم کانادا با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شد.

ست دوم؛ ۲۵ بر ۲۰ به سود کانادا

با آغاز ست دوم شاگردان آلکنو بهتر از ست نخست کار را شروع کردند و در دقایقی از این پیکار حتی از کانادا پیش افتادند اما با ادامه بازی تیم ایران بازهم از حریفش عقب ماند و حتی به نتیجه ۱۹ بر ۱۷ هم رسید. 

تیم والیبال ایران که نمایشی نا امیدکننده و کاملا دور از انتظار را تا اواخر ست دوم از خود نشان داده در همان امتیاز ۱۷ متوقف شد ولی کانادا به امتیاز ۲۱ رسید. 

سرویس های بی نقص کانادایی ها برخلاف دیدارشان مقابل ژاپن و البته دریافت های مسلط این تیم کار را برای سومین برد ایران سخت کرده است. 

در نهایت هم کانادا با امتیاز ۲۵ بر ۲۰ در ست دوم‌نیز ایران را شکست داد تا کار ایران برای پیروزی در ایران دیدار سخت شود.

ست سوم؛ ۲۵ بر ۲۲ به سود کانادا

با آغاز ست سوم شاگردان آلکنو بازهم ۲ بر یک عقب افتادند اما با دفاع روی تور مناسب موسوی ایران ۳ بر ۲ پیش افتاد تا شاید در ست سوم‌فرصت جبران فراهم شود. 

برتری شاگردان آلکنو دوام نداشت و کانادا ۷ بر ۶ پیش افتاد اما سرویس های خوب معروف ایران را این بار ۸ بر ۷ پیش انداخت. 

برتری ایران ادامه پیدا نکرد و این کانادایی‌ها بودند که در اواسط ست سوم بازهم پیش افتادند تا شگفتی این بازی بیشتر از قبل شود. 

کانادا که قصد حذف شدن نداشت ۲۰ بر ۱۷ از ایران پیش افتاد تا در آستانه پیروزی مقابل ایران قرار بگیرد. 

در نهایت هم کانادا ۲۵ بر ۲۲ مقابل ایران در ست سوم پیروز شد تا نوار پیروزی های ایران در توکیوپاره شود.

کد خبر 617219

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راشین IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    3 0
    حیف شد اما خب امیدتون رو از دست ندید ما پشتتونیم🇮🇷💞
  • کوروش IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 2
    دوسال است که والیبال را زیاد پیگیری نمیکنم،چرا که تیم ما ثبات ندارد یکبازی خوب است وبازی بعدی بیکباره به سطح شهر وروستا نزول میکنند،شما برزیل راببین همیشه خوبست،همین لهستان همیشه خوبست فرانسه وروسیه وصربستان اغلب خوبند مگر اینکه بازیکناش باز نشسته شوند ونتوانند جایگزین پیدا کنند،این است که فوتبال محبوب است که نزول وصعودش رعد وبرقی نیست واگر هم ببازد با یک گل میبازد وبیکباره کودکانه بازی نمی کنند ،من 90 در صد پیشبینی کرده بودم که به کانادا می بازند حالا هم میگویم ایتالیا را میبرند وبه ژاپن میبازند
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
    2 1
    شما با تیم های درپیتی بازی کردید قره شدید و بجای اصلی که رسید باختید دور از انتظار نبود جوجه را آخر پاییز میشمارند