شاید داستان اسباب‌بازی ۳ برای وودی، باز و بقیه شخصیت‌ها پایان بسیار خوبی به نظر می‌رسید. اندی به دانشگاه رفت اما اسباب‌بازی‌های محبوب خود را در دستان لطیف بانی که پیش‌دبستانی بود گذاشت. همین موضوع دقیقا نشان‌دهنده این بود که اسباب‌بازی‌ها سال‌های سال می‌توانند به دست بچه‌ها مورد استفاده قرار بگیرند.

داستان اسباب بازی ها

کارگردان داستان اسباب بازی ۴، جاش کولی گفته که وقتی نوبت به سری چهارم این انیمیشن رسید، ما همین سوال را از بقیه داشتیم که همه دارند:" من فکر می کردم دیگر داستان اسباب بازی ها به آخر رسیده... "  ما پایان داستان اسباب بازی ۳ را دوست داشتیم و احساس می کنیم این پایان داستان وودی و اندی است. اما وودی همچنان حرف بیشتری برای گفتن دارد. “

پایان داستان وودی

 در انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ می بینیم که وودی در تلاش است تا در بین اسباب بازی های بانی جا باز کند؛ آن هم با وجود دلتنگی فراوان برای اندی. او با مقایسه اندی و بانی می فهمد که صاحب قبلی اش بیشتر به او احتیاج دارد. چون بیشتر اوقات ، وودی در حالی که بانی با باز ، جسی و دوستان دیگرش بازی می کند ، در گوشه کمد خانه تنها افتاده است. با این وجود ، این رفتار ها مانع از این نمی شود که وودی از دست بانی ناراحت باشد. بنابراین وقتی اسباب بازی جدید مورد علاقه او ، فورکی ، قصد فرار دارد ، وودی خود را موظف می داند که فورکی را به خانه برگردانده و او را یکی از اعضای خانواده کند.

اما در طول راه ، وودی با عشق از دست رفته خود ، بو پیپ روبرو می شود  که توسط مادر اندی چندین سال پیش به یک فروشگاه عتیقه فروشی فروخته شد. بو تصمیم گرفت به جای هدر دادن سال های خود در جمع کردن گرد و غبار روی یک قفسه ، مثل یک اسباب بازی گمشده زندگی کند و کار هایی مانند دیدن جهان با سفر از یک شهر به شهر دیگر با یک کارناوال را انجام دهد.

در داستان اسباب بازی ۴ می فهمیم که وودی هنگام ترک بو از خانه می توانست همراه او برود ، اما تصمیم گرفت احساسات خود را زیر پا بگذارد؛ چون اندی هنوز به او احتیاج داشت. اما حالا که بود و نبودش برای بانی فرق زیادی ندارد، وودی متوجه می شود که فرصتی برای دنبال کردن رویا های خود در کنار بو و دیدن جهان دارد. بنابراین وقتی به او فرصتی داده شد که به زندگی ای که با بانی و دوستانش می شناخت برگردد یا با بو شروع به ماجراجویی جدیدی کند ، در نهایت خواسته خود را به خواسته صاحبش ترجیح داد. او با باز ، جسی ، اسلینکی ، رکس ، فورکی و بقیه اسباب بازی های اندی خداحافظی کرده و با بو به غروب خورشید می رود.

آیا داستان اسباب بازی ۴ واقعا آخرین فیلم است؟

به گفته تهیه کنندگان، بله؛ البته حداقل برای وودی. مارک نیلسن ، تهیه کننده داستان اسباب بازی ۴ گفت: "ما داستان اسباب بازی ۳ را به عنوان پایان دوران وودی با اندی در نظر گرفته و سری ۴ را به عنوان مکمل داستان باز و وودی می بینیم."

جوناس ریورا ، تهیه کننده این انیمیشن اضافه کرد که: حداقل در حال حاضر ، تیم سازنده این فیلم داستان اسباب بازی ۴ را آخرین فیلم می دانند. " این فصل آخر بود. و به عنوان فیلمساز باید صادقانه بگویم که ما احساس رضایت می کنیم که Toy Story ۴ پایان ماجرا باشد.” و مطمئناً به نظر می رسد تام هنکس هم متقاعد شده است که داستان اسباب بازی ۴ پایان دوران حضور وی به عنوان صداپیشه نقش وودی است .تام گفت: “ وقتی ما مشغول ضبط خط آخر دیالوگ انیمیشن بودیم، من باید با این واقعیت کنار می آمدم که اوه آیا واقعا این آخرین دیالوگ است؟ " و تمام تیم تولید پاسخ دادند "بله". هنکس ادامه داد که ما به استودیوی اصلی برگشتیم ؛ جایی که همه چیز از آنجا شروع شده بود و همه چیز در همان جا پایان یافت.

داستان اسباب بازی 5

آیا ممکن است داستان اسباب بازی ۵ هم در راه باشد؟

هنوز  هم تهیه کنندگان می گویند که آن ها فکر می کردند که داستان اسباب بازی ۲ و ۳ پایانی برای این انیمیشن باشد. ریورا گفت: "آینده ای مبهم برای همه این فیلم ها وجود دارد و ما هرگز در استودیوی پیکسار نمی گوییم هرگز . اما با توجه به نظر تیم نویسندگان، از اینکه قسمت ۴ به عنوان پایان فصل داستان اسباب بازی ها باشد راضی هستیم."

تیم آلن به خبرنگاران گفته که او تلاش می کرد تا جایگزینی برای پایان داستان اسباب بازی ۴ در نظر بگیرد ، اما سازندگان مصمم بودند که این انیمیشن را به پایان برسانند. او همچنین گفت: "من این پایان بندی را دوست نداشتم و بلافاصله یک موضوع جدید پیشنهاد کردم ولی آن ها قبول نکردند".

با این وجود، صحنه های تیتراژ پایانی  Toy Story ۴ این حس را در بیننده به وجود می آورد که حتی اگر این اسباب بازی ها را دنبال نکنیم ، ماجرای آن ها ادامه خواهد یافت. به نظر می رسد نقش رهبری باز و جسی در اتاق بانی پررنگ تر شود. فورکی یک دوست جدید پیدا کرده و بو پیپ ، وودی ، داکی و بانی به اسباب بازی های جایزه ای در این کارناوال کمک می کنند تا خانه های جدید دوست داشتنی پیدا کنند.

نظر شما درباره پایان احساسی داستان اسباب بازی ۴ چیست؟ به نظر شما این پایان خوبی برای وودی ، باز و بقیه اسباب بازی هاست؟ یا هنوز هم دوست دارید یک Toy Story ۵ ساخته شود؟

حتی اگر خبری از انیمیشن داستان اسباب بازی ۵ هم نباشد ، حداقل می توانیم دوباره فورکی را به عنوان ستاره جدید دیزنی در انیمیشنی به اسم «فورکی یک سوال می پرسد» ببینیم که شاید برخی دیگر از اسباب بازی های بانی هم در آن حضور داشته باشند. قبل از انتشار قسمت جدید، شما می توانید انیمیشن داستان اسباب بازی ۴ را در آپارات کودک ببینید.

کد خبر 617133

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha