معاون بهداشت وزارت بهداشت از اجرایی شدن تفاهنامه با سازمان بهزیستی برای واکسیناسیون کرونا برای معلولان بستری در منزل خبر داد و گفت: این افراد از نیمه مرداد واکسینه می‌شوند. 

معلولان

به گزارش همشهری آنلاین، از اسفند سال گذشته واکسیناسیون افراد دارای معلولیت مستقر در مراکز نگهداری سالمندان سازمان بهزیستی کشور آغاز شد و حالا به گفته علیرضا رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت واکسیناسیون این جمعیت به پایان رسیده است. 

رئیسی در گفت‌وگو با همشهری از آغاز طرح واکسینه کردن معلولانِ بستری در منازل در روزهای آینده خبر داد و گفت: تا اواسط مرداد تفاهمنامه وزارت بهداشت با سازمان بهزیستی کشور عملیاتی و واکسیناسیون آن دسته از معلولانی که در منازل هستند اجرا می‌شود.

به گفته رئیسی این طرح در حال حاضر تنها برای معلولانی است که شدت معلولیت بالایی بر اساس درجه‌بندی‌های انجام شده از سوی سازمان بهزیستی دارند و بی‌تحرک هستند. 

او با اعلام بر این که در پایان این طرح، واکسیناسیون سایر معلولان هم برنامه‌ریزی خواهد شد، گفت: در حال حاضر واکسیناسیون جانبازان بالای ۵۰ درصد هم به پایان رسیده است و بیشتر آنها در اولویت‌های گروه سنی قرار داشتند که تاکنون مشمول واکسن بودند.

کد خبر 617079

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha