سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۸۷ - ۰۵:۱۳
۰ نفر

گروه ورزشی: بعد از موفقیت برق شیراز با محمود یاوری، این یک ریسک بزرگ بود که مسئولان باشگاه محمد عباسی را به عنوان سرمربی انتخاب کنند.

عباسی اما تمامی پیش‌بینی‌ها را برهم زد تا پس از 4 هفته تیمش با گرفتن 10 امتیاز صدرنشین لیگ‌برتر شود. این درحالی است که این مربی بومی در سال‌های گذشته به‌هیچ عنوان این فرصت را نداشته تا به طور مداوم سرمربی یکی از تیم‌های شیرازی باشد.

عباسی در مورد صدرنشینی برق اینگونه آغاز می‌کند: «صادقانه باید بگویم که اصلاً فکر نمی‌کردم بعد از چهار هفته چنین جایگاهی را داشته باشیم چون خیلی تیم‌ها هستند که چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ بازیکن از ما جلوتر هستند. البته به یک موضوع خیلی اهمیت دادیم، این که در هفته‌های ابتدایی خیلی از تیم‌ها ناهماهنگ هستند و ما می‌توانیم از این ناهماهنگی نهایت استفاده را ببریم.»

سرمربی برق در پاسخ به این سئوال که صدرنشینی در لیگ‌برتر چه احساسی به شما می‌دهد، می‌گوید: «وقتی صدرنشین هستیم حاشیه امنیت داریم و این موضوع به بازیکنان انگیزه خاصی می‌دهد. البته توقعات از برق‌شیراز چندان بالا نیست و سعی می‌کنیم که با آرامش کارمان را انجام دهیم و اصلاً مهم نیست که در کجای جدول قرار داریم.»

عباسی در پاسخ به این سئوال که برق شیراز چند درصد شانس قهرمانی دارد، می‌گوید:‌ «یک درصد هم شانس قهرمانی نداریم و باید واقع‌بینانه فکر کنیم. البته این اصلاً باعث نمی‌شود که ناامید باشیم و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا از بالای جدول سقوط نکنیم.»
عباسی که حالا فرصتی پیدا کرده تا توانایی‌هایش را به عنوان یک مربی بومی نشان دهد، می‌گوید: «من فکر می‌کنم که هنوز حاشیه امنیت ندارم و نمی‌توانم به این 4 بازی تکیه کنم. هنوز روز‌های سختی در لیگ‌برتر وجود دارد و باید خودم را آماده کنم. به‌نظر من
یک مربی همیشه باید در روزهای بحرانی موفق باشد و به همین دلیل اعتقاد دارم که نباید فقط به همین چهار بازی فکر کنم.»

عباسی درخصوص رویارویی با استقلال تهران در هفته پنجم لیگ‌برتر می‌گوید: «این درست که استقلال نتایج خوبی نگرفته، ولی چیزی از ارزش‌های امیر قلعه‌نویی کم نمی‌شود. به نظر من او یک مربی باهوش است که در روزهای سخت خودش را نشان می‌دهد. البته ما هم بیکار نمی‌نشینیم و مطمئن باشید که روی نقاط ضعف و قوت استقلال کار خواهیم کرد. هدف اصلی برق این است که در بازی روز جمعه با کسب امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کند.»

کد خبر 61624

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز