خروج ۶ واگن یک قطار باربری سبب شد راه‌آهن سراسری جنوب به مرکز ایران در محدوده بلاک بیشه ـ قارون لرستان مسدود شود.

خروج قطار باربری از ریل

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، به دلیل خروج از خط ۶ واگن باری در منطقه لرستان، محور جنوب مسدود از بامداد روز جمعه یکم مردادماه مسدود و حرکت قطارها در این محور متوقف شد.

بنابراین گزارش، ماموران راه‌آهن بلافاصله به محل اعزام شده اند و هم‌اکنون در حال هدایت واگن‌ها به روی خط هستند.

روابط ‌عمومی راه‌آهن اعلام کرده است با اقدام به ‌موقع و تلاش مأموران راه‌آهن، این مسیر به زودی بازگشایی خواهد شد و همچنین اقدامات لازم برای از سرگیری سیر روان قطارها و انجام سفر مسافران به مقاصد مورد نظر در این محور پیش‌بینی و در حال انجام است.

جزئیات واژگونی

مدیرکل راه آهن جنوب نیز با بیان این که واژگونی ۶ واگن از این قطار باری در ۲۰ کیلومتری جنوب دورود واقع در استان لرستان رخ داد، گفت: در پی وقوع این حادثه، حرکت ۴ قطار مسافربری در مسیر متوقف شد.

عبدالکریم درویش‌زاده اظهار کرد: در منطقه لرستان میان ایستگاه‌های کارون به بیشه و در ۲۰ کیلومتری جنوب دورود، ساعت ۲ بامداد امروز، ۶ واگن یک قطار باری از ریل خارج شد. پس از این اتفاق ۲ قطار مسافربری شمالی که به سمت جنوب در حرکت بودند و همچنین ۲ قطار مسافربری جنوب که به سمت شمال حرکت می کردند، مجبور به توقف شدند.

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: در تلاش هستیم تا هرچه سریع تر مسیر ریلی بازگشایی و حرکت قطارها به ویژه این قطارهای مسافربری از سر گرفته شود.

درویش زاده ادامه داد: برای آن دسته از مسافرانی که برای رسیدن به مقصد عجله دارند نیز اتوبوس تدارک دیده شده است تا با اتوبوس به حرکت خود ادامه دهند.

وی افزود: قطارهایی که امروز از اهواز حرکت خواهند کرد به موقع اعزام می شوند و مشکلی برای تردد این قطارها وجود ندارد.

درویش زاده خاطرنشان کرد: در حادثه واژگونی قطار باربری هیچ خسارت جانی نداشتیم.

کد خبر 616143

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha