نیروی انتظامی درباره تداوم محدودیت‌های ورود و خروج به شهرهای قرمز و نارنجی اطلاعیه صادر کرد.

محدودیت تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با ورود به موج پنجم کرونا و وضعیت قرمز و نارنجی بسیاری از شهرها و همچنین بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از مردم عزیز و فهیم ایران اسلامی تقاضا داریم که در ایام پیش رو از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند.

در این اطلاعیه آمده است: به تمامی هموطنان عزیز اعلام می‌کنیم که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تمامی مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را برای ریشه کن شدن این ویروس منحوس اجرا خواهد کرد از این رو علاوه بر جرایمی که در دستورالعمل وجود دارد، (جریمه یک میلیون تومانی برای ورود به شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای ورود به شهرهای نارنجی و زرد)، در هر کجا که با سفرها در جاده‌ها مواجه شویم، اعمال قانون خواهند شد.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مردم فهیم در اجرای طرح های محدودیت های تردد (بین شهری و داخل شهری) تقاضا دارد که در این ایام نیز به مقررات ابلاغی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیش از گذشته توجه و از هرگونه سفر غیرضروری پرهیز کنند تا در آینده ای نه چندان دور شاهد شکست زنجیره انتقال و شیوع ویروس منحوس کرونا باشیم. ان‌شاءالله با اعلام برخی تذکرات و برای کمک کردن به کاهش فشار سنگینی که این روزها مدافعان سلامت متحمل می شوند، هیچگونه سفری انجام نخواهد شد.

کد خبر 615414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 47
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    31 0
    خدا وکیلی همیشه مردم باید تاوان بی عقلی یه عده مسئول رو بدهند که از مسئول بودن الفبای اون رو هم بلد نیستند از اون اول که توی شهر قم اولین موارد ابتلا به کرونا دیده شد با اون وضع بی خیالی طی شد هی شل کن سفت کن که تمام اینا فشار رو روی مردم آورد آقای محترم دولت و ... لطفاً پیگیر هر چه سریعتر واکسن تمام گروه های سنی باشید و سرعت این واکسن زدن رو افزایش بدهید
    • ابراهیم IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
      22 10
      حرفتان منطقی و درست اما دوست عزیز یک‌سری واقعا بی‌ملاحظه‌گری می‌کنن و اصلا به حقوق سایر هموطنان هیچ توجهی نمی‌کنن و همیشه توقع دارن. البته این توجیه کار دولت نیست.
  • ایران IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    36 5
    خیلی پلیس ناجا گناه داره فقط داخل فکر چطوری ملت جریمه کنن یه زحمت بکش بگو موقع که اجناس گران می شوند شما کجا هستید
  • بی نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    13 2
    چند روز دیگه وقت به دنیا اومدن بچمه. خانومم تنهاست. یک سال جایی نرفتیم. به خاطر یکسری آدمای بی‌ملاحظه و نامرد جاده‌ها بسته است. نه می‌تونم مادرم رو بیارم پیشش نه مادر خانومم رو.
  • من IR ۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    10 7
    یکی به مسئولین... کشور بگه این محدودیت‌ها هیچ تاثیری در گردش ویروس ندارن ویروس در همه شهرها در حال گردشه و بومی و غیر بومی نمی‌شناسد
  • مهدی FR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
    10 0
    از بی‌عرضگی وزارت بهداشت و... پلیس به عجب نون و نوایی رسیده!!!