در راستای اجرای پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی، رویداد تنظیم قوانین و اساسنامه شهرک در محور " قوانین حریم خصوصی" در شهرک گل های محله تاکسیرانی اجرایی می شود.

منطقه ۱۴

به گزارش همشهری آنلاین، کامبیز مصطفی پور شهردار منطقه با اشاره به استقبال بی نظیر ساکنین از  باغچه مشارکتی و تشکیل گروه همیاران به منظور پایدارسازی فعالیتهای داوطلبانه گفت: این برنامه آموزشی ترویجی سومین رویداد فازتسهیلگری پروژه ارتقای فرهنگ آپارتمان نشینی است که در محله تاکسیرانی به منظور نظم دهی به روابط حاکم در محیط همسایگی و کاهش اختلافات و درگیری های ناشی از بی قانونی به اجرا درآمده است.  

مصطفی پور در ادامه گفت: رویداد تنظیم اساسنامه شهرک طی یک فرایند برنامه ریزی شده از طریق آموزش و آگاه سازی ساکنین  به منظور حل مشکلات مبتلابه شهرک و تحلیل و بررسی راهکارهای پبشنهادی اجرا شده است و خروجی این رویداد در قالب اساسنامه برای ساکنین لازم الاجرا خواهد بود.  

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع" شهرک رویایی من" و مسابقه انشا نویسی با موضوع " قانون های شهرک ما"برای کودکان شهرک گل ها افزود: کودکان قشر تأثیرپذیری هستند و با مشارکت در این طرح‌ها تشویق شده‌اند تا بیشتر به همسایه‌ها احترام بگذارند و برای یادگیری فرهنگ آپارتمان‌نشینی تلاش کنند.

مصطفی پور با بیان اینکه کودکان تاکنون به موضوع همسایگی و آپارتمان‌نشینی چنین نگاهی نداشته‌اند، یاداور شد: اجرای این طرح فرصت خوبی است تا کودکان با این موضوع مهم بیشتر آشنا شوند و به‌عنوان نمایندگان هر خانواده، والدین‌شان را هم به رعایت قوانین آپارتمان‌نشینی مکلف کنند.

کد خبر 615329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha