قیمت گوشی سامسونگ با عرضه‌ی مدل‌های جدید بالا می‌رود ولی هوآوی و شیائومی سعی می‌کنند هر بار، گوشی‌های ارزان‌تری وارد بازار کنند. شما می‌توانید به روزترین گوشی‌های این برندها را از مقداد آی تی بخرید.

image-20210714154520-1.jpeg

استراتژی فروش برندهای مختلف گوشی با هم دیگر متفاوت است. گوشی‌های سامسونگ، محبوب‌ترین گوشی‌های جهان هستند و قیمت گوشی سامسونگ در هر مدل جدید، گران‌تر از مدل‌های پیشین است. در مقابل، برند شیائومی اعتبار سامسونگ را ندارد ولی قیمت گوشی شیائومی به نسبت مشخصاتش، آنقدر خوب است که شاید بتواند در سال‌های آینده، رقیبی جدی برای سامسونگ باشد. این در حالی است که قیمت گوشی هواوی به دلیل عدم پشتیبانی گوگل از آن، بالاجبار پایین آمده تا بازار خود را از دست ندهد.

این برندها با سرعت زیاد، و هر کدام با استراتژی فروش خود، گوشی‌های هوشمند جدید وارد بازار می‌کنند. شما می توانید جدیدترین گوشی‌های این سه برند مطرح شرق آسیایی را در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی با گارانتی‌های معتبر و اطمینان از رجیستری، خریداری کنید.

در این مقاله می‌خواهیم جدیدترین گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و هواوی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G

گلکسی S21 5G، بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۱ نیست ولی گوشی بسیار خوبی است که یک دوربین عالی، سخت‌افزاری قدرتمند و باتری پرظرفیتی دارد. این گوشی زیبا، حالت‌های متعددی برای عکاسی دارد و یک گوشی قدرتمند حساب می‌شود. قیمت گوشی گلکسی S21 5G پایین‌تر از گوشی S20 است ولی از میکرو SD کارت پشتیبانی نمی‌کند و با شارژر به فروش نمی‌رسد.

پردازنده‌ی مرکزی گلکسی S21 5G، یک پردازنده‌ی قوی است و نرم‌افزار دوربین آن، بهبود قابل توجهی در مقایسه با مدل‌های اخیر سامسونگ داشته است. شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن، هر چقدر که می‌خواهید از این گوشی در یک روز استفاده کنید. به علاوه، این محصول جدید سامسونگ دارای قابلیت شارژ سریع و شارژ وایرلسی هم هست.

شاید بتوان گفت که مهم‌ترین مشخصه‌ی گوشی گلکسی S21 5G، پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم است که با توجه به فراگیری سریع این شبکه‌ی اینترنت موبایل در کشور ما، باید در هنگام خرید گوشی، حتما به این قابلیت توجه داشته باشید.

به روزترین گوشی‌های موبایل در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

اکثر گوشی‌های 5G موجود در بازار، قیمتی بالاتر در مقایسه با قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 5G دارند. در واقع، کمپانی سامسونگ با فدا کردن بعضی از مشخصات، سعی کرده است قیمت را در مقایسه با گلکسی S20 پایین بیاورد و با این استراتژی توانسته است خریداران زیادی را جلب کند.

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان-رده‌ی خوب، کوچک و با قابلیت اتصال به شبکه‌ی 5G هستید که قدرت سخت‌افزاری خوبی داشته باشد ولی به دنبال مشخصات خیلی بالایی نیستید، خرید این گوشی برای شما مناسب است.

اما اگر در حال حاضر یک گوشی گلکسی S20 دارید و یک گوشی بهتر می‌خواهید و به حافظه‌ی داخلی زیادی نیاز دارید، علی‌رغم پایین بودن قیمت گوشی سامسونگ Galaxy S21 5G، خرید این گوشی را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

شما می‌توانید جدیدترین گوشی‌های سامسونگ را از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی بخرید. با خرید از این فروشگاه، خیال شما از بابت اصل بودن گوشی راحت خواهد بود. همچنین، می‌توانید محصولات گران قیمت را به صورت قسطی خریداری کنید.

گوشی شیائومی ردمی نوت 10T

این گوشی شیائومی مجهز به یک صفحه نمایش FHD با اندازه‌ی ۵/۶ اینچ و یک پردازنده‌ی مدیا تک 700 MT6833 2.2GHz هشت هسته‌ای است. این گوشی در دو نسخه‌ی دارای رم ۴ گیگابایت و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت، وارد بازار شده است. قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10T در حد یک گوشی میان-رده، ولی مشخصات آن همانند یک گوشی پرچمدار است. ماژول دوربین ۴۸+۲+۲ مگاپیکسلی در پشت این گوشی چینی دیده می‌شود.

یکی از بهترین مشخصات این گوشی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری آن است که با سرعت ۱۸ وات شارژ می‌شود که با توجه به قیمت گوشی شیائومی ردمی نوت 10T بسیار عالی است. این گوشی دارای یک پورت USB-C، یک جک هدفون ۵/۳ میلی‌متری، حسگر اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره است.

تقریبا می‌توانم گفت که تنها تفاوت ردمی نوت 10T با گوشی ردمی نوت 10 5G، عدم توانایی‌اش در اتصال به اینترنت نسل پنجم همراه است.

این گوشی با وجود اندازه‌ی بزرگش، وزن چندان بالایی ندارد که به دلیل بدنه‌ی پلاستیکی است. دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و تماس تصویری با کیفیت، کفایت می‌کند.

شما می‌توانید جدیدترین گوشی‌های شیائومی را با گارانتی معتبر از فروشگاه مقداد آی تی بخرید.

به روزترین گوشی‌های موبایل در فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی

گوشی هواوی نوا 8i

گوشی هواوی نوا 8i مجهز به یک صفحه نمایش بزرگ ۶۷/۶ اینچی FHD از نوع OLED و نسبت صفحه نمایش به بدنه‌ی ۷/۹۴ درصدی است. یک مجموعه دوربین با آرایش حلقوی، شامل یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر عمقی ۲ مگاپیکسلی در پشت دوربین دیده می‌شوند. دو دوربین سلفی نیز در حد یک گوشی پرچمدار هستند و دوربین واید با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل و دوربین اولترا واید با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسل، عکاسی می‌کنند. هم دوربین پشتی و هم دوربین جلویی گوشی هواوی نوا 8i می‌توانند با کیفیت 4K فیلم‌برداری کنند.

قیمت گوشی هواوی نوا 8i در حد یک گوشی میان رده‌ است اما این گوشی مشخصات فوق‌العاده‌ای مثل یک پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۲ و یک باتری ۴۳۰۰ میلی‌آمپری دارد. این گوشی از صفر درصد شارژ تا صد درصد شارژ را در زمان عالی ۳۸ دقیقه، طی می‌کند.

سیستم عامل این گوشی، اندروید ۱۰ با پوسته‌ی EMUI 11 است. با وجود اندازه‌ی بزرگ، وزن این گوشی فقط ۱۸۴ گرم است. از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی قابلیت اتصال به اینترنت 5G است.

دلیل اصلی پایین بودن قیمت گوشی هواوی نوا 8i در مقایسه با گوشی‌های دارای مشخصات مشابه، عدم پشتیبانی گوگل از این گوشی، همانند دیگر گوشی‌های هواوی است که بعد از سال ۲۰۱۹ ساخته شده‌اند.

جمع‌بندی

برندهای سامسونگ، شیائومی و هواوی، هر سال، گوشی‌های جدیدی وارد بازار می‌کنند. این برندها، از استراتژی‌های قیمت‌گذاری خاص خود استفاده می‌کنند. برای مثل، برند سامسونگ معمولا برای کاهش قیمت گوشی‌هایش، مشخصات آن‌ها را بسیار تضعیف می‌کند و برای حفظ خریداران، معمولا یک ویژگی برجسته در این گوشی‌ها قرار می‌دهد. بنابراین، معمولا نسبت قیمت گوشی سامسونگ به کارایی آن، نسبتا بالا است اما فروش این گوشی‌ها به دلیل اعتبار سامسونگ، بد نیست.

برند هواوی سعی می‌کند گوشی‌هایی در تمامی قیمت‌ها تولید کند. قیمت گوشی هواوی میان‌-رده پایین‌تر از گوشی سامسونگ میان-رده است و معمولا گوشی‌های میان-رده‌ی شیائومی بهتر از سامسونگ هستند. قیمت گوشی هواوی با توجه به مشخصاتش واقعا ناچیز است اما دقت داشته باشید که گوگل از گوشی‌های هواوی پشتیبانی نمی‌کند.

شما می‌توانید جدیدترین مدل‌های گوشی‌های سامسونگ، هواوی و شیائومی را با اطمینان از اصل بودن آن‌ها و گارانتی معتبر، از فروشگاه اینترنتی مقداد آی تی بخرید.

کد خبر 614470

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha