بازیگر معروف تلویزیون در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام، از به قتل رسیدن ادمین یکی از فن‌پیج‌هایش به خاطر سرقت خبر داد. با پیدا شدن جنازه این فرد که معمم نیز بوده، ابعاد تازه‌ای از ماجرا کشف شد.

بهنوش بختیاری ـ قتل ادمین فن پیج

به گزارش همشهری‌آنلاین، روز گذشته (سه‌شنبه ۲۲ تیر) بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون از قتل ادمین فن‌پیجش در اینستاگرام خبر داد.

او تصویر یک روحانی را منتشر کرد و نوشت: «حاج آقا همتی روحت شاد... تو فقط فن‌پیج نبودی یک انسان بودی که روزی بهت گفتم بچه آخوند شما که ما رو قبول نداری... گفتی من حجاب قلب شما رو دیدم و حجاب ظاهر در این دوره امری اختیاری است.»

او در ادامه افزود: «خدای من، باورم نمی‌شه به خاطر دزدی، شما رو به قتل رسوندن. شکر که شنیدم دستگیر شدن وگرنه قلبم تا ابد می‌سوخت... روحت شاد...»

ماجرای قتل ادمین فن‌پیج بهنوش بختیاری | آخوند قلابی که خانم بازیگر را فریب داد

دیروز و امروز جزئیات بیشتری از قتل این فرد منتشر شد.

دیروز عصر باشگاه خبرنگاران جوان با انتشار خبری مبنی بر کشف جسد فردی بدون هویت در اطراف پارک چیتگر واقع در غرب پایتخت نوشت: در فضای مجازی عنوان شده این جسد متعلق به یک روحانی و ادمین صفحه مجازی بازیگر معروف تلویزیون است.

این خبرگزاری در ادامه افزود: با پیگیری ار پلیس پایتخت مشخص شده است این جسد متعلق به یک روحانی نیست و تحقیقات درباره هویت این فرد توسط پلیس در حال بررسی است.

ایلنا نیز امروز (چهارشنبه ۲۳ تیر) با اشاره به ماجرای کشف جنازه یک مرد در چیتگر از مداخله ماموران کلانتری ۱۴۵ وردآورد خبر داد و نوشت: با دستور بازپرس وهابی از دادسرای امور جنایی تهران تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی وارد عمل شدند تا با شناسایی صاحب جنازه بتوانند از این قتل پرده بردارند. 

در ادامه این گزارش آمده است: معاینه جنازه نشان می‌داد مقتول با ضربات چاقو به قتل رسیده است و کارآگاهان با ردیابی مشخصات مقتول خیلی زود با یک زن متاهل برخوردند که می‌توانست کلید اسرار این قتل باشد.

این زن جوان بازداشت شد و خیلی زود اقرار کرد با همدستی شوهرش دست به این قتل زده‌اند و در حالی که فرضیه‌هایی مانند سرقت در انگیزه این زن و شوهر مطرح است، آنان رفتارهای نادرست مقتول را انگیزه‌ای برای قتل او دانستند.

همچنین در این گزارش ذکر شده است: اقدامات اطلاعاتی فاش کرد این فرد به هیچ عنوان روحانی و سید نبوده است و با پوشیدن لباس روحانیت بسیاری از افراد از جمله بهنوش بختیاری را فریب داده است.

بنابر این گزارش، تحقیقات همزمان پلیس با بازجویی از قاتلان روحانی قلابی روی اقدامات متقلبانه مقتول و فریبکاری‌هایش با سوءاستفاده از لباس روحانیت متمرکز است.

در ادامه بهنوش بختیاری با انتشار یک استوری و ویدئو گفته است اطلاعی نداشته که این فرد روحانی نبوده؛ چراکه همیشه لباس روحانیت به تن داشته و همچنین او ادمین نبوده و فقط فن‌پیج بوده است.
 

 روحانی قلابی که بهنوش بختیاری را فریب داد | جزئیات جدید از قتل ادمین فن‌پیج خانم بازیگر

کد خبر 614431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha