پنجشنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵
۰ نفر

فرهنگسرای سرو با بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی هنری به استقبال هفته عفاف و حجاب رفت. 

عفاف و حجاب

همشهری آنلاین-معصومه حق جو: مدیر فرهنگی هنری منطقه ۶ و رئیس فرهنگسرای سرو با اشاره به سیاست کاری این مرکز بیان کرد: از ۲۱ تا ۲۷ تیرماه هفته عفاف و حجاب نامگذاری شده است. فرهنگسرای سرو براساس ماموریت سازمانی و رسالت کاری خود در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران که توجه، تبیین و ترویج موضوع عفاف و حجاب در سطحی گسترده و همگانی است، اقدام به طراحی و برگزاری چندین ویژه برنامه کرده است. 

«رویا فتحی» گفت: برنامه‌های هفته عفاف و حجاب با عنوان «فارغ از نظر» و با شعار «حیا،‌ تجلی صفات انسانی» با ۲ هدف کلی جریان‌سازی برای تناسب پوشش افراد جامعه با ارزش‌های ایرانی و اسلامی و هم‌چنین ترویج و تقویت حیا در جامعه طراحی شده است.  

رئیس فرهنگسرای سرو از برگزاری جشنواره «مد و لباس ایرانی» خبر داد و گفت: فرهنگسرای سرو در هفته عفاف و حجاب جشنواره «مد و لباس ایرانی» را با هدف شناسایی نخبگان حوزه طراحی لباس و توانمندسازی آنان برای تولید الگوها و لباس‌هایی متناسب با فرهنگ ایرانی و اسلامی برگزار می‌کند. این جشنواره در نمایشگاه مد و لباس تهران که در مهرماه برگزار می‌شود به کار خود پایان می دهد. 

مجموعه مستند «سلاله» گفت‌وگو با بانوان تازه مسلمان شده درباره حجاب است که به همت فرهنگسرای سرو آماده شده است. فرهنگسرای سرو با ساخت مستندهای «سلاله» سراغ این بانوان رفته و از دریچه‌ای متفاوت به موضوع عفاف و حجاب نگاه کرده است. 

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از برنامه های هفته عفاف و حجاب می توانند به فضاهای مجازی فرهنگسرای سرو مراجعه کنند و یا با شماره ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس بگیرند.
 

کد خبر 614394

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha