مدافع کروات استقلال بعد از خروج از ایران به دلایل جدایی خود اشاره کرده است.

میلیچ

به گزارش همشهری آنلاین هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال بعد از ترک ایران مصاحبه ای  با سایت «دالماتینسکی» کرواسی انجام داد که در این گفت وگو به انتقاد از رفتار مدیریت باشگاه پرداخته است. میلیچ در خصوص شرایطش در استقلال گفت: «من با قراردادی دوساله به این تیم رفتم. زمستان گذشته قراردادم را با این باشگاه فسخ کردم و تصمیم داشتم تابستان در کرواسی بمانم. مدتی بعد مربی سابق تیم دوباره برگشت و یکی از شروطش این بود که من دوباره به تیم برگردم. آنها مقداری از طلب‌ها و معوقاتم را پرداخت کردند اما پس از آن دیگر پولی به من داده نشد. من هم ایران را ترک کردم که مجبور نباشم تا اول آگوست در آنجا بمانم.»

میلیچ در ادامه از محبوبیت خود نزد هواداران استقلال گفته است: «من تاثیر زیادی در تیم به‌جا گذاشتم. می‌توانم بگویم در این تیم بسیار خوب بازی کردم و هواداران به‌خوبی مرا در تیم‌شان پذیرفتند. آنها مرا به‌عنوان یکی از وفادارترین بازیکنان خارجی می‌دانستند و البته بیشتر از همه‌چیز عاشق این بودند که من در دیدارهای مهم ازجمله بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و دربی‌ها همیشه بهترین باشم. من در نیمه‌نهایی جام‌حذفی سال قبل هم دو پاس‌گل دادم. در آنجا همه دوست داشتند من در تیم بمانم اما دولتی که در اواخر دوران خود به‌سر می‌برد می‌خواست که تیم را تضعیف کند.

میلیچ در خصوص تصمیمش برای سال آینده گفت: «من تا پایان این ماه با استقلال قرارداد داشتم. عده‌ای تصور می‌کردند من تا تابستان2022 در این تیم می‌مانم اما نمی‌خواستم مدتی دیگر صبر کنم تا دولت جدید بیاید چون تا آن زمان لیگ‌های اروپایی آغاز شده بود و من می‌خواستم هرچه زودتر به تیم جدیدی بروم. هنوز مشخص نیست فوتبالم را در کشورهای آسیایی مثل امارات، عربستان و قطر ادامه خواهم داد یا به اروپا برمی‌گردم. خودم ترجیح می‌دهم به خانه نزدیک‌تر باشم و بتوانم بیشتر درکنار همسر و فرزندانم بمانم.»

کد خبر 613834

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha