دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا درنامه‌ای به معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور خواستار پیگیری اجرای بندهای (۲) و(۳) مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا درباره برگزاری مراسم مذهبی و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها شد.

مراسم کرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  بابک دین‌پرست دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا در نامه‌ای به معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و رییس کمیته امنیتی، انتظامی و اجتماعی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواستار اجرای بندهای (۲) و(۳) مصوبات هفتاد و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا شد.

در بند ۲ مصوبات آخرین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا آمده است: قرارگاه عملیاتی با همکاری وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، با توجه به درپیش بودن اعیاد سعید قربان و غدیر و مراسم ماههای محرم و صفر نسبت به بررسی شرایط به توجه به رنگ‌بندی شهرها اقدام و پیشنهادات را در جلسه بعدی ستاد ملی ارائه کند.

در بند ۳ آمده است: قرارگاه عملیاتی با همکاری وزارت آموزش وپرورش و وزارت علوم بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس را بررسی و با توجه به انجام واکسیناسیون معلمان و اساتید، طرح بازگشایی در سال تحصیلی آتی را برای تصمیم گیری به ستاد ملی ارائه کند.

کد خبر 613796

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha