مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۱
۰ نفر

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی از انهدام باند سرقت طلاجات کودکان در این شهرستان و دستگیری هر ۳ عضو آن که اعضای یک خانواده هستند، خبر داد.

فرمانده سنقر

‌ سرهنگ غضبان احمدی فرد در گفت و گو با همشهری آنلاین افزود: پس از اعلام ۲ مورد سرقت طلاجات دختران خردسال در محلات شهر سنقروکلیایی، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت ها توسط ۳ نفر و از ۲ دختربچه حدودا ۵ ساله انجام گرفته است، افزود: شیوه سرقت ها نیز به این شکل بوده که دختری ۱۵ و پسری ۱۳ ساله با هدایت و راهنمایی پدر ۴۲ ساله خود به بهانه بازی کردن به دختران خرسال نزدیک و اقدام به سرقت طلاجات همراه آنها می کردند.

سرهنگ احمدی فرد ادامه داد: این دختر و پسر نوجوان که بعدا مشخص شد خواهر و برادر هستند پس از سرقت طلاجات سوار بر خودرو پرایدی که پدرشان در اختیار داشت از محل متواری می شدند که با بدست آمدن این سرنخ اقدامات اطلاعاتی گسترده ای برای دستگیری اعضای باند آغاز شد.

رئیس پلیس شهرستان سنقروکلیایی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی پراید مذکور شده و پس از مدتی تعقیب و گریز آن را متوقف و هر ۳ سرنشین را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه سارقان مردی ۴۲ ساله، دختری ۱۵ ساله و پسری ۱۳ ساله و پدر و فرزند هستند، گفت: هر ۳ نفر آنها به ارتکاب سرقت طلاجات دختران خردسال اعتراف کردند.

سرهنگ احمدی فرد با اشاره به کشف همه طلاجات سرقت شده از سارقان، گفت: طلاجات مسروقه شامل یک جفت گوشواره و ۲ عدد النگو می‌شود.

فرمانده انتظامی سنقروکلیایی در پایان با اشاره به معرفی سارقان دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم، از خانواده ها خواست بیشتر مراقب فرزندان خردسال خود باشند و از آویزان کردن طلا به آنها خودداری کنند.

کد خبر 613630
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha