شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
۰ نفر

انیمیشن «نهنگ سفید» به کارگردانی امیر مهران تولید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در پنج جشنواره بین‌المللی با دیگر فیلم‌های انیمیشن از کشورهای مختلف رقابت می‌کند.

انیمیشن نهنگ سفید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پانزدهمین جشنواره ریور از ۱۰ تیر تا ۳ مرداد در شهر پادوای ایتالیا، سی و هفتمین دوره کارتون کلاب از ۲۱ تیر تا ۲۷ تیر در شهر ریمینی ایتالیا، نهمین جشنواره جهانی انیمیشن سکه طلایی کنستانتین از ۲۱ تیر تا ۲۵ تیر در شهر نیس صربستان، ششمین دوره جشنواره انیمیشن زبات از ۳۱ تیر تا ۳ مرداد در شهر سیسیل ایتالیا و پانزدهمین دوره جشنواره انیمآرت از ۲۹ تیر تا ۳ مرداد در جزیره هایدرا یونان جشنواره‌هایی هستند که انیمیشن «نهنگ سفید» در آن‌ها حضور خواهد داشت.

انیمیشن کوتاه «نهنگ سفید» که پیش از این جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از جشنواره فیلم ورشو لهستان و جشنواره فیلم فریمز هند کسب کرده، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. این انیمیشن کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای، موضوعی جهانشمول دارد و روایتگر تلاش مردی تنهاست که در پی یافتن دوستانی است که سالیان پیش در یک حمله هوایی از دست داده است. یک نهنگ سفید تنها نشانه‌ای است که او دارد...

عوامل تولید این انیمیشن عبارتند از نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده: امیر مهران، متحرک‌سازی: جلال نعیمی، طراحی فضا و کانسپت: نعیم آزاد، طراحی شخصیت: ابوالفضل برومندی، آهنگساز: پژمان خلیلی، صداگذاری و ترکیب صدا: آرش قاسمی و محمد قاسمی، افکت و کامپوزیت سه‌بعدی: مسعود تقی‌مومنی، کامپوزیت و تدوین: امیر مهران، استوری‌بورد: عمار قنبرزاده، تصحیح رنگ و نور: حمیدرضا فطوره‌چیان. برنا جمشیدی، مدل‌سازی سه‌بعدی: محمد شهرابی، ساخت تیزر: آرین وزیردفتری، مجری طرح: استودیو آدورن. پخش بین‌الملل: فهیمه پورقاسم.

کد خبر 613442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha