نیروهای طالبان امروز با حمله بر برخی از شهرستانهای هرات دو شهرستان را در این استان تصرف کرده‌اند. فیلم ها و تصاویری از سقوط گمرک اسلام قلعه به دست طالبان منتشر شده و گزارش شده که سربازان افغانستان به سمت مرز ایران پناه برده اند.

گمرگ مرزی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از جماران؛ برخی منابع خبری گزارش دادند که نیروهای طالبان لحظات پیش گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز با جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

مقامات محلی استان هرات هنوز در این خصوص اظهار نظر نکرده‌اند.

نیروهای طالبان امروز با حمله بر برخی از شهرستانهای هرات دو شهرستان را در این استان تصرف کرده‌اند اما مقامات محلی هرات گفته‌اند که آنها بصورت تاکتیکی از این شهرستان‌ها عقب نشینی کرده‌اند.

فیلم ها و تصاویری از سقوط اسلام قلعه به دست طالبان منتشر شده و گزارش شده که سربازان افغانستان به سمت مرز ایران پناه برده اند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی: طالبان گمرک در مرز ایران را تصرف کرد

منابع خبری در استان هرات در غرب افغانستان اعلام کردند، گروه طالبان لحظات پیش گمرک مرزی اسلام قلعه در مرز با جمهوری اسلامی ایران را تصرف کرد.

خلیل رسولی یکی از خبرنگاران مستقر در هرات افغانستان به ایرنا گفت که طالبان لحظات پیش مرز اسلام قلعه و گمرک را تصرف کردند.

اسماعیل آزاد خبرنگار دیگر افغان در هرات نیز افزود:  پس از فرار نیروهای افغان و کارمندان گمرک مردم وارد گمرک هرات شده‌اند./ایرنا

کد خبر 613096

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha