مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۷
۰ نفر

داماد جوان که با همسرش دچار اختلاف شده بود در اقدامی جنون‌آمیز او را به‌همراه ۳ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به گلوله بست و هر ۴ نفر را به قتل رساند و یک نفر را نیز مجروح کرد.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه همشهری، این جنایت خانوادگی ساعت ۳:۴۵ بامداد دیروز در یکی از محله‌های شهرستان گتوند واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد. این داماد خشمگین از مدتی قبل با همسرش که دختر دایی‌اش بود و خانواده او، دچار اختلاف شده بود.

شب حادثه همسر این مرد به خانه پدرش رفته بود تا اینکه در ساعت‌های اولیه بامداد مرد خشمگین که مسلح بود وارد آنجا شد و شروع به تیراندازی کرد. در جریان این حادثه او همسرش را به‌همراه پدر، مادر و برادرش به قتل رساند و یکی از همسایه‌ها را که به‌خاطر شنیدن سر و صدا از خانه بیرون آمده بود مجروح کرد و گریخت.

به‌دنبال این جنایت مأموران پلیس خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات در این خصوص آغاز شد. آنها با شناسایی هویت مرد مسلح تلاش‌های‌شان برای دستگیری او را آغاز کردند و ساعتی بعد موفق شدند وی را دستگیر کنند.

سرهنگ حکیم عبداللهی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در این‌باره گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ شهرستان گتوند با فعال‌سازی گشت‌های نامحسوس و هدفمند و انجام اقدامات تخصصی، قاتل را در کمتر از یک ساعت شناسایی و در عملیات تعقیب و گریز پای وی را هدف قرار داده و او را دستگیر کردند.

به‌گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خوزستان در بازرسی از خودروی متهم یک قبضه کلاشینکف به همراه ۱۳ فشنگ کشف شد و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

کد خبر 612727

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha