سال‌های سال است که پای پادری‌ها به خانه‌های ایرانی‌ها باز شده است. در روزهای اول ورود انواع پادری به بازار از این محصولات برای پیشگیری از آلودگی به داخل خانه استفاده می‌شود. برای همین پادری‌ها شکل و ظاهر خوشایندی نداشتند و بیشتر کاربردی بودند.

image-20210706172829-1.jpeg

برای مثال وظیفه آن‌ها خشک کردن آب یا گِل کفش‌ها بود. اما به‌ مرور زمان با بیشتر شدن تقاضای کاربران نسبت به خرید انواع پادری برای قسمت‌های مختلف خانه، تولیدکنندگان سعی در طراحی و تولید طرح‌ها و مدل‌های مختلف پادری کردند.

این روزها پادری‌ها در اشکال هندسی با متریال مختلف تولید می‌شود که انتخاب درست آن‌ها در دکوراسیون داخلی خانه‌ها اهمیت بالایی دارد. در بازار از انواع پادری گرد تا مستطیل با جنس موکت، فرش یا نمدی و پلاستیکی وجود دارد. به همین دلیل باید با مدل‌های مختلف انواع پادری آشنا باشید تا انتخاب درستی داشته باشید.

پادری با کاموا، مناسب برای استفاده به‌عنوان پادری حمام

حمام به‌عنوان مرطوب‌ترین بخش خانه شناخته می‌شود که همیشه کف و درودیوارهای نمناکی دارد. به همین خاطر استفاده از پادری حمام اهمیت بالایی پیدا می‌کند چون باید مانع از ورود رطوبت حمام به داخل خانه شود. پادری‌های حمام به دو بخش داخلی و خارجی تقسیم می‌شوند. پادری‌های داخلی حمام معمولا از انواع پادری پلاستیکی هستند و مانع از لیز و زمین خوردن افراد در حمام می‌شوند. همچنین پادری‌های پلاستیکی حمام در مقابل آب مقاومت بالایی دارند.

اما نقش پادری‌هایی که در خارج از حمام قرار می‌گیرند چیست؟ پادری حمام که در پشت درب حمام و در داخل خانه انداخته می‌شود علاوه‌بر پیشگیری از خروج رطوبت از داخل حمام، نقش قابل توجهی در دکوراسیون داخلی خانه دارندو به همین خاطر این پادری را از بین طرح‌های زیبا و خاص انتخاب می‌کنند. انواع پادری با کاموا، پادری با طرح فرش یا حتی گیپور و قلاب بافی شده برای قسمت خارجی حمام مناسب هستند. به یاد داشته باشید هر پادری که برای داخل یا خارج حمام انتخاب می‌کنید ترمز گیر یا لاستیک نگه دارنده داشته باشد.

انواع پادری فانتزی را برای آشپزخانه انتخاب کنید

آشپزخانه به قلب خانه معروف است. مهم‌ترین کارهایی که مربوط به پختن غذا و نگهداری از مواد خوراکی و غذایی است در آشپزخانه انجام می‌شود. به همین خاطر معمولا در آشپزخانه با تجمع چربی و آلودگی روبه‌رو هستیم. همچنین با توجه به وجود مواد غذایی در آشپزخانه باید از ورود آلودگی‌های بیرون از خانه به قلب خانه پیشگیری کرد. یکی از بهترین راه‌های پیشگیری از ورود و خروج آلودگی به داخل و خارج آشپزخانه استفاده از پادری است. انواع پادری فانتزی که طرح و رنگ‌های جذاب و جالبی شبیه به مواد خوراکی، میوه‌ها و غذاها دارند را می‌توان به‌عنوان پادری آشپزخانه مورد استفاده قرار داد.

در هنگام خرید پادری آشپزخانه به یاد داشته باشید که باید محصولاتی را انتخاب کنید که قابلیت شست‌وشو دارند و آلودگی‌ها جذبشان نمی‌شود.

انواع پادری؛ انتخاب جنس مناسب برای حمام، آشپزخانه، درب ورودی، دستشویی

انواع پادری دست ساز نمدی، انتخاب درستی برای ورودی آپارتمان

قسمت ورودی خانه از مهم‌ترین بخش‌هایی است که روزانه رفت‌وآمد بسیاری به خارج و داخل محل سکونت صورت می‌گیرد. افراد بسیاری پادری ورودی آپارتمان را در داخل و خارج از خانه می‌اندازند تا به اندازه کافی از ورود آلودگی‌ها جلوگیری کنند. پادری‌های ورودی آپارتمان که در قسمت بیرونی استفاده می‌شوند بهتر است از جنس‌های ضخیم یا پلاستیک‌های بسیار مستحکم ساخته شوند.

پادری‌های بیرونی آپارتمان بهتر است بین انواع پادری دست ساز نمدی یا کنفی که رنگ‌های تیره و چرک‌تابی دارند انتخاب شوند. همچنین پادری‌های ورودی آپارتمان باید قابلیت شست‌وشو را داشته باشند تا به سرعت آلودگی‌های آن‌ها از بین برود. پادری ورودی آپارتمان که برای قسمت داخلی خانه استفاده می‌شود بهتر است از رنگ‌ها و طرح‌هایی مناسب با سبک دکوراسیون داخلی انتخاب شوند. انواع پادری گرد، نیم دایره، پادری‌های طرح فرش، پادری‌های فانتزی، پادری‌های شگی و پادری‌های سه بعدی برای داخل خانه مناسب هستند.

انواع پادری؛ انتخاب جنس مناسب برای حمام، آشپزخانه، درب ورودی، دستشویی

برای پادری سرویس بهداشتی از پادری‌های پلاستیکی و بافتنی استفاده کنید

سرویس بهداشتی یکی از مرطوب‌ترین و در عین حال آلوده‌ترین بخش‌های خانه است. به همین خاطر باید با استفاده از روش‌های مختلف از ورود آلودگی به داخل خانه پیشگیری کنیم. پادری سرویس بهداشتی باید حتما قابلیت شست‌وشو داشته باشد و از بین رنگ‌های روشن انتخاب شود تا آلودگی را به سرعت نشان دهند. همچنین باید مجهز به ترمزگیر یا لاستیک کفی باشند تا از لیز و سُر خوردن پیشگیری شوند.

در هنگام خرید انواع پادری سرویس بهداشتی باید محصولی را بخرید که براثر شست‌وشو کیفیتش را از دست ندهد و رنگش از بین نرود. اگر پادری را برای داخل سرویس بهداشتی انتخاب می‌کنید باید حتما از جنس پلاستیک یا از جنسی باشند که روی سرامیک‌ها لیز نخورند.

انواع پادری؛ انتخاب جنس مناسب برای حمام، آشپزخانه، درب ورودی، دستشویی

جدیدترین انواع مدل پادری شیک و جذاب از صفاهوم بخرید

در این مقاله درباره انواع پادری با توجه به نوع استفاده، جنس و رنگ آن‌ها صحبت کردیم. به یاد داشته باشید انتخاب رنگ و مدل پادری‌ها بستگی به سلیقه، بودجه و دکوراسیون داخلی منزلتان دارد. پادری‌ها باید به اندازه کافی لطیف باشند و در مقابل مواد شوینده مقاومت قابل قبولی از خود نشان دهند. با انتخاب درست پادری، می‌توان سال‌ها از آن‌ها بدون هیچ‌گونه آسیبی استفاده کرد و هزینه‌ای برای خرید مجدد پادری پرداخت نکرد.

جدیدترین و شیک‌ترین انواع پادری را می‌توانید همین حالا از فروشگاه اینترنتی صفاهوم به آدرس safahome.com خریداری کنید. همچنین کارشناسان واحد فروش صفاهوم از طریق شماره تلفن ۳۲۲۲۳۳۳۴-۰۳۱ آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه خرید مدل‌های مختلف پادری هستند.

کد خبر 612651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha