رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اجرای طرح رعد (برخورد با مجرمین) گفت: در این طرح ۷۳۶ نفر از سارقان بازداشت شدند.

اراذل و اوباش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت گفت: امروز دو طرح عملیاتی ویژه همکاران پر تلاش در پلیس پیشگیری و آگاهی داشته‌ایم.

وی افزود: رویکرد طرح رعد برخورد با مجرمین حوزه هر کلانتری است و فرقی نمی‌کند که چه نوع جرمی داشته باشند؛ سارق خودرو یا موتور، مزاحم محله، فروش مواد مخدر و غیره باشند.

سردار رحیمی اظهار کرد: در این طرح ۷۳۶ نفر از سارقان و مال‌خران را دستگیر کردیم که به صورت باندی کار می کردند و در قالب ۴۵ باند اقدام به سرقت می‌کردند.

وی عنوان کرد: ۴۳۸۴ فقره اموال سرقتی در چهل و ششمین طرح رعد کشف شد. همچنین ۱۳۴ دستگاه خودرو سرقتی توقیف و ۷۰۲ پرونده سرقت تشکیل شده است.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۳۸ نفر از محکومان فراری در این طرح دستگیر شده‌اند، تصریح کرد :۵۰ کیلوگرم مواد مخدر و هفت قبضه سلاح جنگی در این طرح کشف شده است.

سردار رحیمی اضافه کرد: در این طرح ۴۰۵ عدد فشنگ و ۵۱ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۶ میلیارد تومان کشف شد.

وی ادامه داد: در اجرای طرح رعد در تهران بزرگ ۷۲ باند که تا این لحظه به ۲ هزار و ۵۳۷ سرقت اعتراف کرده‌اند، دستگیر شدند.

این مقام مسئول اظهار کرد: طرح‌های امنیت آرامش با جدیت توسط پلیس تهران بزرگ برای ارتقای امنیت پایتخت اجرا خواهد شد و با مجرمین برخورد قاطعانه خواهیم داشت. مجرمان باید بدانند در صورت ارتکاب جرم، ترس زیادی را ایجاد کردند و باید هزینه آن را بپردازند.

کد خبر 612557

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha