دوشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۹
۰ نفر

یک سایت رسانه‌های اجتماعی که روز یکشنبه توسط جیسون میلر، مشاور ارشد دونالد ترامپ، رییس‌جمهوری پیشین ایالات متحده راه‌اندازی شده و توانسته بود بیش از ۵۰۰ هزار کاربر را جذب کند، مدت کوتاهی پس از افتتاح هک شد!

هک

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، GETTR که یک پلتفرم به سبک توییتر با ارسال‌ها و موضوعات پرطرفدار بوده که در فروشگاه‌های گوگل و اپل خود را به‌عنوان یک شبکه اجتماعی بدون تعصب برای مردم در سراسر جهان معرفی کرده است.

میلر در بیانیه‌ای که با پست الکترونیک به رویترز ارسال کرده، آورده است: «این مشکل در عرض چند دقیقه شناسایی و حل و فصل شد و متجاوز تنها توانست چند نام کاربری را تغییر دهد.»

میلر در پاسخ به سوالی درباره امنیت در رسانه‌ اجتماعی جدید گفت که اوضاع اصلاح‌شده است. او پس از مسدود شدن حساب‌های ترامپ در توییتر و برخی شبکه‌های اجتماعی شروع به ساخت یک بستر جدید رسانه اجتماعی کرده بود.

ترامپ برای همیشه از فعالیت در توییتر ممنوع شده است و حداقل تا سال ۲۰۲۳ نمی‌تواند در فیسبوک و یوتیوب هم فعال باشد.

بیشتر بخوانید:

میلر در اوایل این هفته به فاکس‌نیوز گفته بود که امیدوار است، ترامپ نیز به این شبکه اجتماعی بپیوندد، اما رییس‌جمهوری پیشین در حال بررسی گزینه‌های مختلفی است. او در این خصوص  گفت: «ترامپ بودجه این شبکه اجتماعی را تامین نمی‌کند.»

کد خبر 612346

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha