آلکنو باید ۱۲ بازیکن را برای حضور در المپیک انتخاب کند.

تیم ملی والیبال

به گزارش همشهری آنلاین سرمربی روس والیبال ایران پس از تمرینات بر روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید و آنها را از جمع ملی پوشان خارج کرد. فرهاد قائمی، بردیا سعادت و محمدطاهر وادی سه ملی پوش والیبال ایران بوده که از تمرینات تیم ملی والیبال خارج شده‌اند.

تیم ملی والیبال مردان ایران برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو تمرینات خود را از شنبه دوازدهم تیرماه با حضور ۱۹ بازیکن آغاز کرده است.

دعوت فرهاد قائمی به تیم ملی درحالی بود که پیش از این ملی پوش والیبال ایران از تیم ملی خداحافظی کرده و با دعوت فدراسیون بار دیگر شانس خود را برای همراهی کاروان ایران به المپیک امتحان کرد. 

باتوجه به زمان کم باقی مانده آلکنو باید ۱۲ بازیکن را برای بازی‌های المپیک معرفی کند و پس از آن تنها می تواند دو تغییر پزشکی در لیست ۱۲ نفره خود ایجاد کند. بیشتر کشورهای صاحب نام ترکیب المپیکی خود را اعلام کرده و باید منتظر بود که آلکنو ترکیب نهایی خود را مشخص کند.

فرهاد قائمی، بردیا سعادت و محمدطاهر وادی با تصمیم ولادیمیر آلکنو، از اردوی تیم ملی والیبال مردان ایران خارج شدند.

 امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی با اعلام این خبر گفت: سعادت به اردوی تیم ملی جوانان خواهد پیوست و وادی هم تمرینات خود را ادامه خواهد داد تا درصورت نیاز به تغییرات اضطراری، به تیم بپیوندد

کد خبر 612178

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha