چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

با تلاش جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی، محموله سنگینی از مواد مخدر به مقدار 3 تن و نیم کشف و قاچاقچیان حرفه ای نیز در این رابطه دستگیر شدند.

 به گزارش سایت پلیس ، سرتیپ احمدرضا رادان  گفت: درپی کسب اخباری مبنی بر فعالیت شبکه گسترده تهیه و توزیع مواد مخدر، اکیپ های ورزیده اداره اطلاعات و عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک برنامه ریزی دقیق و گسترده، تحقیقات وسیع خود را آغاز کردند که پس از سه ماه کار سخت پلیسی، اطلاعاتی و طرح ریزی عملیاتی روی این پرونده سنگین، نتایج بسیار خوبی حاصل شد.


فرمانده پلیس خراسان رضوی در ادامه افزود: اکیپ های عملیاتی پلیس، بااطلاع ازاینکه قاچاقچیان قصد حمل محموله بزرگ ترانزیتی مواد مخدر را از سمت کویر مرکزی به سمت مشهد وانتقال آن به سایر استانهای کشور  دارند ،طرح کنترل و نظارت محسوس و غیرمحسوس در کلیه محورهای جاده ای استان به اجرا درآوردند.

سرتیپ احمدرضا رادان ادامه داد: پس از شناسایی عوامل قاچاق مواد مخدر و زیر نظر گرفتن دقیق جاده ها، نهایتاً در ساعت 5/6 صبح روز 30 خرداد ماه عملیات دستگیری قاچاقچیان به مرحله اجرا گذاشته شد که سه دستگاه انواع خودرو شامل خاور و وانت بار در کیلومتر 30 مشهد - باغچه متوقف و به معاونت مبارزه با مواد مخدر استان انتقال و چهار نفر از اعضاء این شبکه دستگیر گردیدند.


این مقام مسئول در ادامه گفت: در بازرسی از این خودروها، مقدار سه تن و یکصد وهفتاد و شش کیلوگرم تریاک و یکصد و هفتاد و هشت کیلوگرم مرفین کشف شد که این کشفیات با توجه به حجم محموله مواد مخدر بی سابقه بوده است.

وی همچنین تصریح کرد: از دیگر کشفیات به دست آمده مقادیر قابل توجهی وجه نقد، پنج دستگاه تلفن همراه و اسناد و مدارک در رابطه با خرید و فروش مواد مخدر می باشد.

احمد رضا رادان با تشکر از جانفشانی نیروهای تحت فرماندهی خود در کسب این افتخار بزرگ و انهدام این شبکه وسیع اعلام کرد تیم های اطلاعاتی پلیس، تحقیقات وسیع خود را در زمینه فعالیت این باند و سایر اعضاء کماکان در دستور کار خود قرار داده اند.

کد خبر 612

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز