محسن بهاروند سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در لندن امروز(یکشنبه) وارد محل ماموریتش می‌شود.

بهاروند

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از فارس، «سید مهدی حسینی متین» کاردار جمهوری اسلامی ایران در لندن امشب (شنبه) از عزیمت «محسن بهاروند» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در روز یکشنبه به انگلیس خبر داد.

وی نوشت که بهاروند سفیر جدید ایران در لندن بعد از تقدیم استوارنامه خود به ملکه انگلیس، روز سه‌شنبه فعالیت دیپلماتیکش را در این سمت آغاز خواهد کرد.

حسینی متین برای محسن بهاروند در این سمت آرزوی موفقیت کرده است.

سفیر جدید ایران در لندن امروز وارد محل ماموریت می‌شود

بهاروند پیش از این عهده‌دار معاونت امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه بود. او جایگزین حمید بعیدی نژاد سفیر قبلی ایران در انگلیس شده است. محسن بهاروند همچنین قبل از معاونت، دستیار وزیر و مدیرکل آمریکای وزارت امور خارجه بود.

سعید خطیب‌زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی هفتم تیر ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران درباره معرفی سفیر ایران در انگلیس گفته بود: درباره تبادلات سفرا همه آن‌چه انجام شده مربوط به سال گذشته است و چندین ماه است صدور ویزا و آگرمان‌ در دستورکار بوده است و زمانی اعزام نهایی شود اطلاع رسانی می‌کنم.

«حمید بعیدی‌نژاد» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لندن ۱۶ فروردین ماه سال جاری در توئیتی از پایان ماموریتش در انگلستان به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران خبر داد و نوشت: با پایان ماموریتم به عنوان سفیر کشور عزیزم در انگلستان، مایلم از همه بخش‌های دیپلماتیک، رسانه‌ای و اقتصادی برای همکاری‌هایشان قدردانی کنم. برای همه آنها موفقیت و سلامتی در زندگی شخصی و حرفه‌ایشان را آرزومندم.

کد خبر 611922

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha