اخیرا در مراسم سالیانه خودرو سال در کشور روسیه در سال ۲۰۲۱ برند چری به عنوان محبوب‌ترین برند چینی در این کشور شناخته و همچنین خودرو تیگو۸ پرو نیز به عنوان محبوب‌ترین اس‌یووی چینی در بازار روسیه معرفی شده است.

image-20210703085438-1.png

بازار روسیه بازار بسیار یزرگ و رقابتی است که تمام برندهای خودرویی به طور آزادنه در آن فعالیت دارند ، لازم به ذکر است که برند چری تا کنون ۵ بار موفق به دریافت جایزه بهترین برند چینی در بازار پر رقابت این کشور شده است که نشان دهنده پیشرفت و قدرت برند چری به عنوان یکی از بهترین برندهای چینی به عنوان سمبل توسعه صنعت خودروسازی چین میباشد .

نشریه اتوگودا در سال ۲۰۰۰ انتخاب خودروی سال در بازار روسیه را پایه گذاری نمود که امسال بیش از ۱ میلیون مصرف کننده در سرتاسر کشور روسیه به آن رای داده اند .

              

لوح انتخاب تیگو۸ به عنوان محصول برتر لوح انتخاب برند چری به عنوان برند برتر

انتخاب چری تیگو ۸ پرو به عنوان محبوب‌ترین شاسی‌بلند چینی در بازار روسیه

انتخاب چری تیگو ۸ پرو به عنوان محبوب‌ترین شاسی‌بلند چینی در بازار روسیه

در ۳ ماه اول سال جاری ، فروش خودروهای چینی به رغم کاهش ۲.۸ درصدی سال گذشته ۷۱ درصد جهش کرده ، فروش تیگو۸  پرو در ماه مارس آغاز شد که توانست به فروش موفقی دست یابد . این خودرو به عنوان اولین  مدل چری با گارانتی ۷ سال ، ۲۰۰ هزار کیلومتر در روسیه محبوبیت روز افزونی را در بین مصرف کنندگان  ایجاد کرده است .  همچنین در کنار موفقیت تیگو۸ پرو ، مدل تیگو۷ پرو با طراحی شیک و پلت فرم مدرن توانسته توجه بازار را به خود جلب کند و در ۳ ماه اول سال به پر فروش ترین شاسی بلند چینی در بازار بدل گردد.

کد خبر 611705

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha