چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: پلیس راه نیروی انتظامی محدودیت های ترافیکی را برای روزهای پایانی هفته اعلام کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، بر این اساس، رفت و آمد موتورسیکلت پنج شنبه 31 مرداد تا ساعت 24 روز جمعه اول شهریور از محور کندوان (کرج ـ چالوس)، هراز، فیروزکوه، قزوین ـ رشت، ساوه ـ همدان و محور تهران ـ سمنان ـ مشهد و بالعکس ممنوع است.

محور کرج ـ چالوس

الف ـ رفت و آمد انواع تریلر و کامیون و کامیونت از محور کرج ـ چالوس کماکان ممنوع است.

ب ـ از ساعت 14 تا 24 جمعه اول شهریور رفت و آمد همه وسایل نقلیه از محور کندوان از کرج به سمت چالوس ممنوع و از ساعت 16 تا 24 جمعه رفت و آمد همه وسایل نقلیه از مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.

محور هراز

الف ـ رفت و آمد همه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

ب ـ از ساعت 12 تا 24 پنجشنبه 31 مرداد و از ساعت نیم بامداد تا 24 جمعه اول شهریور رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای کامیون‌ها و کامیونت‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از محور هراز ممنوع است.

ج ـ از ساعت 15 تا 23 روز جمعه اول شهریور رفت و آمد همه وسایل نقلیه از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به سمت آمل ممنوع و از ساعت 17 تا ساعت 23 روز جمعه اول شهریور رفت و آمد همه وسایل نقلیه از آب اسک تا دو راهی رودهن یکطرفه است.

 محور دماوند

رفت و آمد همه تریلرها به استثنای تریلرهای حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 7 روز جمعه اول شهریور تا 24 از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

محور ساوه - همدان

رفت و آمد تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای تریلرها، کامیون‌ها و کامیونت‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 15 تا 24 پنج شنبه 31 مرداد و از ساعت 7 تا 24 جمعه اول شهریور از ساوه به همدان (از ساوه تا دوراهی قزوین - همدان) و بالعکس ممنوع است.

 محور قزوین - رشت

از ساعت 12 تا 24 پنج شنبه 31 مرداد و از ساعت 7 تا 24 روزهای جمعه اول شهریور رفت و آمد همه تریلرها و کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای تریلرها ،کامیون‌ها و کامیونت‌های حامل موادسوختی و فاسدشدنی از محور قزوین رشت و بالعکس ممنوع است.

پلیس راه همچنین گفت: هرگونه تغییر در کاهش و یا افزایش ساعات محدودیت با کسب مجوز از پلیس راه ناجا اجرا می شود.

همچنین رانندگان وسایل نقلیه‌ای که در طول مسیر محدودیت در حرکتند، موظفند به نحوی برنامه ریزی و حرکت کنند که قبل از ساعت اجرای محدودیت از جاده عبور کنند در غیر این صورت از حرکت آنان جلوگیری می‌شود.

ضمنا مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضع راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان عزیز کشورمان است.

کد خبر 61141

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز