مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
۰ نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از وقوع حادثه اسیدپاشی در یوسف‌آباد ملارد خبر داد و گفت: فرد خاطی به زودی دستگیر خواهد شد.

اسیدپاشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سرهنگ مهدی سرپناه از وقوع حادثه اسیدپاشی در یوسف‌آباد ملارد خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه اسید بر روی صورت خانم مورد نظر ریخته نشده و پرونده برای روشن‌شدن ابعاد دیگر و دستگیری فرد خاطی در دست بررسی است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در تشریح این حادثه گفت: بعد از ظهر روز گذشته سه شنبه ۸ تیرماه در محدوده منطقه یوسف‌آباد قوام شهرستان ملارد، یک مورد حادثه اسیدپاشی رخ داد.

وی افزود: در این موضوع، یک موتورسوار مقداری اسید را بر روی دستان خانمی ریخته و سپس متواری می‌شود که خوشبختانه اسید با صورت این خانم اصابتی نداشته است.

سرپناه با اشاره به انتقال حادثه‌دیده به مراکز درمانی بیان داشت: طی بررسی‌ها، با توجه به اعلام قبلی این خانم (حادثه‌دیده) مبنی بر اختلاف و تهدید از سوی خانمی دیگر طی روزهای گذشته، آن‌خانم در حال حاضر برای اخذ اظهارات در اختیار پلیس است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: پرونده به منظور روشن‌شدن ابعاد دیگر و ارتباط خاطی با خانم تهدیدکننده در دست بررسی است و فرد خاطی نیز به زودی دستگیر خواهد شد.

کد خبر 611188

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha