انگلیس با عبور از آلمان به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

انگلیس

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیم‌های انگلیس و آلمان از دور یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر صفر به سود سه‌شیرها پایان یافت.

انگلیسی‌ها در نیمه نخست شروع بهتری داشتند و در دقیقه ۱۶ شوت زیبای رحیم استرلینگ در آستانه ورود به دروازه با واکنش تماشایی مانوئل نویر به گل تبدیل نشد. آلمانی‌ها در ادامه و در دقیقه ۳۲ توسط ورنر می‌توانستند به گل برسند اما پیکفورد در مصافی تک‌به‌تک مانع از گل شدن توپ شد تا این نیمه با نتیجه صفر-صفر خاتمه پیدا کند.

نیمه دوم نیز سه‌شیرها نبض بازی را در اختیار گرفتند و سرانجام در دقیقه ۷۵ روی یک کار گروهی و ارسال لوک شاو، رحیم استرلینگ گل برتری انگلیس را به ثمر رساند. در ادامه روی اشتباه گلزن انگلیس در میانه میدان مولر روی ضد حمله در موقعیت تک‌به‌تک قرار گرفت که بهترین فرصت مانشافت برای زدن گل تساوی با بی‌دقتی مهاجم آلمان‌ها از دست برود.

آلمان‌ها که برای زدن گل تساوی جلو کشیده بودند در دقیقه ۸۶ روی ضد حمله سریع انگلیس توپ به جک گریلیش رسید و با سانتر این بازیکن هری کین با ضربه سر گل دوم انگلیس را به ثمر رساند.

در ادامه حملات آلمان‌ها برای جبران گل‌های خورده به در بسته خورد تا انگلیس با برتری دو گله خود در این دیدار به پیروزی با ارزش در برابر رقیب سنتی خود دست پیدا کند.

انگلیس با شکست آلمان در مرحله یک‌چهارم ‌نهایی با برنده سوئد و اوکراین پیکار خواهد کرد.

کد خبر 611110

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha