مجموع نظرات: ۳
دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۶
۰ نفر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان از قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کار توسط یکی از مراجعه‌کنندگان خبر داد و گفت: جزئیات این حادثه در دست بررسی است.

قتل

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ مجید رسول‌زاده معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان درباره حادثه قتل رئیس وظیفه عمومی شهرستان لاهیجان با اشاره به اینکه یکی از وظایف ذاتی پلیس تأمین امنیت است اظهار داشت: نیروی انتظامی در راستای حفظ امنیت شهدای بسیاری را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان ابراز داشت: صبح امروز ستوان‌یکم امید چائی‌پز رئیس وظیفه عمومی لاهیجان حین انجام‌ وظیفه در درگیری با یکی از  مراجعه‌کنندگان در محل کار خود به قتل رسید.

رسول‌زاده خاطرنشان کرد: قاتل که فردی ۲۸ساله است، در اقدامی ناگهانی و جنون‌آمیز با  مأمور وظیفه‌شناس نیروی انتظامی ستوان‌یکم چائی‌پز درگیر شده و ضرباتی را به وی وارد کرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان اضافه کرد: رئیس وظیفه عمومی لاهیجان بلافاصله به نزدیک‌ترین بیمارستان منطقه منتقل‌شد اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات واردشده جان خود را از دست داد.

سرهنگ رسول‌زاده با بیان اینکه جزئیات قتل و علت این درگیری در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: فرد قاتل که بلافاصله در محل حادثه دستگیر شد، ادعا دارد که حالت عادی نبوده اما ما در حال بررسی جزئیات این اتفاق هستیم و پس از تکمیل بررسی‌ها نتیجه اطلاع‌رسانی می‌شود.

کد خبر 610823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha